close
標題:

我可以入邊間中學呀

發問:

我讀個間小學,係元朗區,我P.6(全班考16,有37人)(全級考16有74人).我可似入邊間中學呀, 更新: 我係屬於邊個banding ?我入邊間中學適合d?元朗網,我係女仔 . 更新 2: 我平均分75-80

最佳解答:

睇你個成績,好難答,請問你就讀哪間小學?每間小學的程度有不同的! *********************************** 中學BANDING(元朗): 簡單D講,真係band 1既元朗中學,只有7間.「真係」既意思係要band 1生將該間中學放係第一志願先至入到!!!!!! 真係band 1既元朗中學: 英中 新界鄉議局元朗區中學 趙聿修紀念中學 元朗商會中學 元朗公立中學 天主教崇德英文書院 中中: 信義 白約翰 band2中,頭至band1尾: 基元 基朗 天官 盧幹庭 鄧佩瓊 盧幹庭 羅桂祥 基元(尾),基朗(尾),天官(尾-2頭),鄧佩瓊(尾),盧幹庭(尾) ,羅桂祥(尾-2頭) 分析一下: ****特別提示****網友十分推薦的基元及基朗:(band1生)放在第四志願都入到(2006年) 天官係官中(係人心目中應不錯),但基本上(band1生)放在第三志願都入到(2006年) 盧幹庭 (band1生)第五志願都入到!!!(2006年) 羅桂祥(band1生)第3志願都入到!!!(2006年) band2尾&band3: 不詳述 結果: 要看看你是係band幾? 要看看你是否喜歡英中? 想保險D? 怕唔怕D野難?

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

要睇下你間小學係 中上定下先得嫁 if 係 中上的 可 think 下 band 1 or band 2 頭咁|||||第一: 冇人知你咩分==”你話全6年級考第16名,但係上游名如果係70分左右,咁你咪5十幾分左右@@.... ........你講d唔講T^T 不如入特殊@@,好合乎你嫁(我朋友話比我知既) 第二: 元朗勁多垃圾小學..........多到講唔哂,例惠群! 唉~你讀得元朗就真係88~ ~~~~~((點死都要去”屯門”)))|||||邊間中學都得
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()