close
標題:

香港有無去青島的旅遊書??因為我要去自由行~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我下個禮拜就要去青島自由行la~~ 係plan route方面有D阻滯,想有本旅遊書幫下~~ 最好係詳細D,好似市面個D介紹去台灣的書咁~

最佳解答:

建議你可以去商務, 中華, 三聯, 大眾等大型的書店購買有關青島的旅行書 近年我自己都都買由lifenet印出版的旅遊書, 內容非常充實,而且好好用, 另外亦會介紹一些當地的小故事, 所以你可以考慮考慮 如果書局話你想的書無貨, 你可以叫他們代訂啦!

其他解答:

有一本書叫遊遍中國 ! 內容幾好 ! 係大型書店應該會有 !|||||我記得我之前行過d書局有呀,,,不過就唔係好記得係邊間啦~~~sorry!!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()