close
標題:

求助有關旅遊方面

發問:

雖然我係香港居民,但係我對香港旅遊景可以話一D都吾了解,因為幾乎都無去過,依傢先開始穩時間想去玩玩。請你地比我多D建議我, 香港或新界邊D酒店或賓館你地認為比較便D而且覺得OK嘎?要幾錢一晚?麻煩詳細介紹 THANK YOU ~!~

最佳解答:

睇黎樓主對香港真係好唔熟,香港咁細,交通咁發達,除非你去極偏僻既離島否則絕大部份地方,即使係去長洲都可以即日來回,駛乜住酒店﹖我去外地旅行就住唔少酒店,但我係香港成日一個人流浪都未住過香港既酒店,連賓館都未住過,只係住過兩次渡假屋同唔少渡假營。 講真,我唔知樓主對香港既景點有幾唔認識,或者我先假設樓主未上過山頂。如果係真既,咁樓主真係上左山頂先,因為無論日景或夜景望落黎都極靚,坦白講靚過外國好多景點太多,絕對要睇。上山頂唔可以剩係行凌霄閣,梗係要行埋所謂既“情人路”。無情人都應該要行下,佢係一條以凌霄閣為起點及終點既環形路,行晒要一個鐘左右,沿途有晒最靚既維港風光,都幾正。有時間上埋去山頂公園,嗰度有幾片好靚既草地,灘抖下都好正。 去完山頂,老馮梗係要去埋淺水灣。其實淺水灣本身無咩睇,嗰啲景點係比外國遊客睇既,我覺得嗰度最正既係由淺水灣行去深水灣嗰條海濱步道,呢條路唔係人人都知,但係風景一流,絕對要行下。而且深水灣比淺水灣少人,水質又靚,無論游水或行沙灘都一流。 海洋公園就梗係要去,但入面有咩就唔駛我多介紹啦。反而我想講下赤柱、石澳同香港仔。赤柱可以係中環或北角搭巴士去,而去石澳一定要由筲箕灣坐巴士。赤柱主要係行市集睇海灘同睇下美利樓、舊赤柱差館等古蹟,成個赤柱都好靚,可以消磨一個下晝。但係海灘就石澳靚啲。呢度有三個景點唔係咁多人知,第一個係石澳附近既沿岸公園,嗰度有唔少壯觀既岩山睇,亦係熱門既攀石地點。第二個係石澳附近既大浪灣海灘,嗰度因交通不便而非常少人,但水清沙幼,度假灘抖一流。最後一個係位於鶴嘴道既鶴嘴石洞,呢個沿路既石洞有三層樓高,要遊人徒手爬上去由上面入去石洞,最後由下面既洞口出番黎,難度唔低,小弟都只係入過去一次咁多。 香港仔係市區,去嗰度主要係飲飲食食。無可避免梗係要去珍寶海鮮舫飲茶。其實嗰度啲野唔係特別好食,又唔平,食豐啲都要二、三百蚊,不過隻船真係好靚,值得上去參觀見識。之後可以去巴士總站後面條街既山窿謝記食魚蛋,我最推介嗰度既魚片,好香好好食。不過要食趁手,因為佢賣晒啲魚蛋魚片就收檔,通常好少過五點半。 行完市區,就可以去下離島。最好去大嶼山先,依家交通方便左咁多,好方便。先要去寶蓮寺同睇大佛,跟住可以去大澳行下。如果想住下渡假屋,塘福、石壁同梅窩都係熱門既地點。去完大嶼山就可以去長洲。長洲好細,一日可以行晒,主要都係去下東堤海灘同埋入下張保仔洞,不過你當然可以住下當地既渡假屋。長洲每年五月左右都有飄色同搶包山睇,但要睇晒就要租渡假屋,而睇飄色就要捱得熱至得,三十幾度烈日當空要企足幾個鐘頭,小弟試過一次就怕怕。去完長洲應該去埋南丫島,小弟未去過,聽人講都係去行下山,去洪聖爺灣或索罟灣食海鮮,或租渡假屋住下,好似無大嶼山及長洲咁好玩。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()