close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

中國對港府的要求,是有求必應的了!

發問:

高鐵的建造價,成為現在爭論的一個重要的原因了!基於以上的理由,我以為中國應以無限量的經濟支持香港,建造高鐵,又何愁事不成呢? 一,香港儲備充足,不愁有借無還。 二,憑中國現在的勢頭,只管出聲支持,就大局即定! 三,至於怎樣的財務安排,那是後事。以今日中國和香港的關係,又有甚麼不可行的呢? 四,最重要的,應是繞過阻撓吧!泛民聲言以拖延為阻撓手段;民主派就多多在立法會上問難了。如果中央出手:高鐵的建造價就不成問題;同時亦可打擊反對者的氣炎。也可說是百利而無一害的呢! 請問網友對以上提議的意見,更請多多指教! 又我是支持高鐵盡速上馬者,此不待言了!

最佳解答:

問題係有冇需要花咁多錢去建造高鐵,或者講呢個計劃可以解決短期就業機會,但係唔係700億就可以建造?睇睇迪拜世界,前車可鑑,搞唔好令香港負債或因減少儲備而令港圓下滑,拖挎經濟。 有人話唔建高鐵,香港會失去競爭力。但係建高鐵要幾耐時間?3年?5年?唔好唔記得港島南區建地鐵,初時話2012年通車,建下建下又要延期,遲點深圳地鐵去機場路段都通車,分分鐘香港南區地鐵都未起好,仲講高鐵呢個咁大型project,真係3年就得?唔好吹水啦。 連地段都未諗好,又話西九又話錦上路,如果起享錦上路,咁我不如直接去羅湖坐高鐵,至少會平過香港坐。建享西九?至少可以帶動西九發展,但唔好以為高鐵係解決一切問題的關鍵。唔好唔記得深圳羅湖已有高鐵,旺角去黃崗綠van只需30分鐘,仲有其他去深圳的直通快線,包括中旅、華通、全日通等;去深圳機場的地鐵唔駛一年就通車,仲集中焦點享高鐵做乜?諗下其他野好過啦! 樓主,你有你支持立場,我卻有我的反對見解。呢項投資唔係百分百賺錢,同買大細冇乜分別,中央唔出手係明智之舉!而且中央根本唔想太過干預香港,希望做到一國兩制,當然對部分政治團體進行介入就另作別論。

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()