close
標題:

我想問整一個類似海洋公園既模型..要用咩材料同係邊到買?[屯門區]{ 15marks }

發問:

如題。最好詳細dd=] 因為呢份係功課黎架.. 我又一次都冇做過"一做就做咁難>3< 牙sir又唔講話要用咩材料..只係比個topic我 個遊樂場要有過山車..攤位..果類野" 如果有地方平dd..希望大家可以講比我知-3- 更新: _______________________________________ 因為我唔知點樣可以回答返人地" 所有我就係到回喇=] # 1 咁就算我整其中一part.. 咁我應該用咩材料同係邊到買?! 唔好怪我直接!! 你根本都答唔到我既問題!!!! 更新 2: # 2 thanks 呀 =] 都 ok 詳細呢..真係唔該哂!! 個模型大約係屋企對門4分1到..

最佳解答:

真係好難下喎 又唔知你要求個模型要幾仔細 希望我幫到下你啦 首先諗下想做幾大 將大概o既構思畫左出黎先 機動遊戲o個d鐵支架可以用模型棒同埋模型膠板做 模型棒有幾種形狀(圓形,正方,三角)同粗幼(2mm-5mm)膠板又有幾種厚度(零點幾mm至一點幾mm都有) 可以睇下邊幾種岩用度岩長度,角度,形狀之後用模型膠水或萬能痴埋就得 過山車o個d路鬼用鐵線屈形狀再痴上去咁啦 d過車仔如果唔介意形狀單調o既可以用發保膠裁幾個長方形放埋一齊咁o既 攤位就比較麻煩啦 雪條棍或者幼木棒做架 用舊衫剪d布用白膠張痴上去啦 樹木花草可以用模型樹同草粉 以上所講o既材料全部o係模型鋪同文具鋪買到 其實做呢類功課最緊要有創意 我講o既都係啟發下你o者 反而自己留意下有d咩可以降低製作成本同增加像真度仲好

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

做其中1 part咪得lo!唔好做全部,否則n年都做唔完!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()