close
標題:

ingrid Millet 的facial 好嗎? 會不會很hardsell 的?

發問:

那一間分店比較好? 沙田區會近我, 但質素怎樣?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

ingrid Millet這間不是太好,服務,環境ma ma地,但價錢不見得十分平hardsell就少少啦 我自己係aqua beauty做開,做得幾好,沙田也有分店,但我係旺角做做 if u interest ,u can go mang kok ask 一個叫kelly consulant ,佢好好人,解釋清楚,價錢ok !

其他解答:

8/7/2016 Ingrid Millet 做完facial, 原價一次係千幾蚊,隻sales話優惠我係新客,就七百蚊一次,要買24次,嚟個都唔係重點,佢猛話:我地咁大間美容,你有無去過d咁大?!真係好優惠?!你真係好好彩! 極度無修養!我嚟得Ingrid Millet 做facial 就係諗住join, 点知sales嚟d態度,令公司小左一個客。|||||im我而家都有join緊couse,係旺角做, 呢間係旗艦店,所以servise好好。 唔hard sell,美容師都好好傾,d接待員好勁,認得你係邊個客, 我都只係第三次上去做,佢地都認得你係邊位。 不過樹大有枯枝,我曾經打電話諗住去奧海城同西九龍個間分店到做, 一打電話去佢地接聽既人就好唔專業,同旺角個間真係天淵之別。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()