close
標題:

機鐵轉地鐵一問

發問:

如果我們在香港機場落機, 取了3件大行李後, 打算去銅鑼灣道天后維景酒店度check in. 如果我先坐機鐵去香港站, 我們可不可以攜著3件大行李由香港站坐電梯經行人通道再去中環站3號月台再轉地鐵港島線到達目的地天后站呢? (如果是不可以, 請註明點解. 如閘機大少問題, 地鐵附例不容許等.) (到達香港機鐵站後, 我需唔需要出閘後再入閘呢?)

最佳解答:

其實如果阻唔到人的話,如果你有2-3個人,携帶三件大行李應該無問題。 所以「可否携著三件大行李由香港站坐電梯行去中環站」,答案是「可以」。 但你要找一些新式的闊閘機(好似機場快線那一款)至入到閘。 到達香港機鐵站後,你要先出閘,然後再在中環站入閘。 如果你有三件大行李,不如 call 客貨車出天后啦,如果你有三個飲肯定平過搭機鐵。 2007-01-12 12:37:52 補充: 應該係「如果你有三個人肯定平過搭機鐵」

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你們有多少人呀?? 如果超過3個人,不如直接由機場坐的士啦! 機場到銅鑼灣大約$350-400(包橋費$30,隧道費$50,行李費每件$5)|||||如果唔介意多付數十元的話,可以係香港站乘的士往天后。 最快的路線:干諾道中>告士打道>維園道>天后|||||我們可不可以攜著3件大行李由香港站坐電梯經行人通道再去中環站3號月台再轉地鐵港島線到達目的地天后站呢? 應該可以,但行李一定要合乎標準 我可以同您講,天后站D閘機全部都好窄, 雖然有部闊閘機,但係D入閘的人都貪方便,用果部閘機入閘,令人用其他閘機 而且天后站沒有升降機上地面(但有部落月台), 要搬大行李我建議您搭E11(機場往來天后站,$21),但係冇地鐵咁快 到達香港機鐵站後, 我需唔需要出閘後再入閘呢? 答案係要的|||||要出閘的!!!!!|||||在機場站、青衣站、九龍站及香港站,均有免費行李搬運服務,以協助機場快的乘客處理行李。 機場站至香港站:成人八達通收費是 HKD100 香港站至天后站:成人八達通收費是 免費
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()