close
標題:

倉鼠吃西瓜(高手請快入!!)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

十萬火急呀!!! 我食西瓜果陣時,見到倉鼠又想食,所以就比咗一淡比佢食...但系我屋企人話唔好比生冷嘢佢食(但系我已經比咗佢食啦!)。點算啊!!!我好驚佢死啊!!我唔知點算好,麻煩各位高手幫幫忙。有咩辦法救佢啊?唔該灑! 更新: 如果佢將西瓜放系果嘴度聽人講會發炎,我不斷嘗試整開佢個嘴但系唔得...~~~~(>_<)~~~~ 更新 2: 我唔想佢有事啊!嗚嗚~~~ 更新 3: 如果自己醫唔到既話,請比醫倉鼠既地址我,唔該。請比系香港島區既地址我。 更新 4: 唔好意思,我想問埋倉鼠可唔可以食菠菜葉? 更新 5: 同埋我比咗粒車厘子核鼠鼠食得唔得架?

最佳解答:

蔬果可以吃.但是必須要洗凈農藥,並且要擦凈洗滌用水. 不然鼠鼠會農藥中毒,或者因為喝了生水拉肚子. 倉鼠能吃水果蔬菜 1. 蘋果 (無核) - Apple (Seedless) 飲食注意點:蘋果核鉀離子含量較高,倉鼠吃了會導致心搏過速而休克或則死亡。 2. 香蕉 - Banana 飲食注意點:避免被倉鼠塞到頰囊裡,香蕉軟而易腐爛會導致頰囊發炎,有條件最好喂香蕉幹。 3. 黑草莓 - Blackberries 4. 藍莓子 - Blueberries 5. 香瓜 - Cantaloupes 6. 車厘子 - Cherries 7. 小紅莓 / 蔓越莓 - Cranberries 8. 提子 (無核) - Grapes (Seedless) 9. 荔枝 - Lychee 10. 芒果 - Mango 11. 桃子 (無核) - Peaches (No stone) 12. 桑椹 - Raspberries 13. 士多啤梨 - Strawberries 《危險食物!!!》 1. 杏仁 (含有氰酸) - Almonds (Contains CyanicAcid) 2. 蘋果核 - Apple Seeds 3. 罐頭食品 - Canned Food 4. 朱古力 - Chocolate 5. 糖果 - Candies 6. 薯片 / 人類零食 - Chips and Junk food 7. 豬肉製品 - Pork Products 8. 生薯仔 - Raw Potatoes 9. 生紅腰豆 - Raw Kidney Beans 10. 茄子 - Eggplant 11. 提子核 - Grape Seeds 12. 牛油果 - Avocado 13. 橙 / 柑 / 桔 / 柚子 - Organges and Tangerines 14. 西瓜 (水份太多, 會引致肚瀉!) - No watermelon (the water contentis high causes diarrhea) 15. 檸檬 - Lemon / Lime 16. 果醬 / 啫喱 - Jams and Jellies 17. 香料 - Spices 18. 蒜頭 - Garlic 19. 洋蔥 - Onions 20. 大蒜 / 京蔥 - Leeks 21. 枸菜 - Chives 22. 醃制食物 - Pickles 另外,番茄(西紅柿),作為一種蔬菜,是可以喂給鼠鼠的.但是,番茄的葉子,根莖是不能被鼠鼠吃到的.所以一定不要把番茄的葉子和根莖喂給它.

其他解答:

to 002...你有冇常識嫁...鼠鼠唔同你d貓助狗狗...花生佢地唔食得...難消化牙...唔知唔好亂up啦... 仲有....佢唔好死...只係會肚柯...唔好比d水果核佢地食牙....唔好嫁... 另外唔洗拎佢去睇e生....唔會有事....你仲有咩問題email比我啦..我養左鼠鼠都有十一年喇,,, 2011-08-08 02:49:38 補充: 佢唔會死先岩|||||其實只要份量唔多係冇問題, 指甲一半咁大粒左右可以.. 當然咩水果都好, 唔好成日比, 一來糖多, 二來西瓜呢類水多, 腸胃唔係幾好既鼠可能會肚瀉 佢地鍾意放食物入囊, 到左安全地方自然會吐返出黎食 食物放係囊入面太耐變壞, 就可能會搞到發炎, 但係佢地點會放咁耐都唔食.. 硬要開佢個口只會弄巧成拙, 分分鐘整親佢 佢只要食量正常, 大小便正常, 精精神神, 即係身體冇異樣 如果佢真係發炎定肚瀉, 就要醫 香港島識醫倉鼠既我諗冇乜, 多數係九龍新界 但係如果寵物有咩事, 診所幾遠都應該去 同埋要book, 如果唔係walk-in都得, 不過未必有得睇 大多人信呢間 "大圍珍禽異獸及寵物醫" 地址: 大圍積信街75號地下 電話: 26871030 初診: $290; walk-in: $4xx (順帶一提.. 倉鼠買返黎好平, 但係診金好貴, 想佢地健康有保障一定要儲錢做醫療基金) d人多數搵dr tiger, 但佢booking好full 聽聞dr tsang都唔錯 我自己同隻鼠睇過dr james, 佢都唔錯 我住東區, 都係搭地鐵轉火車去 行快兩步唔洗9個字就到 萬一d鼠有事, 唔好嫌診所遠而唔醫! 另外介紹個forum: http://www.rodentrus.com/forum/index.php 多d老手俾意見|||||你好. 水果蔬菜 蔬菜洗乾淨就可以餵鼠鼠,不用先煮熟,因為在煮的過程會造成營養的流失。大部份的蔬果鼠鼠都可以吃,但有些比較刺激的蔬果就不可以給鼠鼠。 而份量方面,也不可以給太多,因為蔬果中的大量水份會引起鼠鼠腸胃不適/肚瀉。吃不完的蔬果不可以放太久,放幾個小時也吃不完就要拿走! 種子堅果 種子類食物不見議在主食上再鼠鼠吃,因為種子類食物油份很高,多吃會令營養不良。而且當鼠鼠吸收太多油份,會容易引起癡肥和增加生瘤生瘡的機會。 可吃食物 蔬菜類: 青菜、荷蘭豆、紅蘿蔔、南瓜 、薯仔、小蕃茄、捲心菜、白菜仔、菠菜 種子類: 西瓜的核、杏仁、葵花子、花生 你最好留意他有没有肚all.你最好and vet说你比在只鼠鼠eat西瓜,看看vet说what啦! >_< 下次不要再求其比东西只鼠鼠eat啦! 其實不用怕,我自己也有養倉鼠,牠平日都會食蘋果,西瓜,雪梨等等. 希望可以help到你啦! ^_^
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()