close
標題:

柴灣去 舊咖啡灣 唔該 急!

發問:

我想問柴灣 去 舊咖啡灣 應該點去 有人話 南昌轉西鐡線入去 但入到去我唔識轉車~ 有邊位師兄 可以話我知

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我建議你搭巴士。 我識得一個女仔要由兆康去柴灣, 搭西鐵再轉東涌線再轉港島線, 每日就係咁用成個半鍾返學。 你可以搭780或者788去到租庇利街, 再係個度轉962去到咖啡灣落車。 車費:$6.2+$18.8 如果都係想搭港島線轉東涌線再轉西鐵, 可以係屯門轉K51接駁巴士, 或者43或者43B小巴。 小巴會快幾多。 去到屯門站經C出口行落地面, 落到去轉右行出去, 再轉左沿馬路直行。 去到路口就直過馬路, 之後轉左再向前行。 再向前行就會見到個巴士站。 不過接駁巴士唔會報站。 上車嘅時候可以問下車長。 另外如果你轉小巴, 記得係上車嘅時候同司機講你去咖啡灣, 等佢轉左分段先至拍卡。 港鐵車費:$23.2 接駁巴士車費:免費轉乘 小巴分段車費:$5.1 2011-05-03 23:17:14 補充: 如果仲有唔明,可以再問。

其他解答:

有人話 南昌轉西鐡線入去 但入到去我唔識轉車~??????? 西铁朗平站出站去........康樂路....紅小巴元朗至佐敦....途經舊咖啡灣。http://www.i-busnet.com/minibus/minibus_red/ylg_jordon.php
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()