close
標題:

布吉自由行, 麻煩大家!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

麻煩大家!我有些布吉自由行的問題想請教大家!!!希望大家回答!!!謝謝!1)到達布吉後, 布吉機場是否有"有牌", "認可"的那些的士站?不是那些私人渣架私家車來SELL客那些, 我想找到"正牌" 既的士, 有冇的?有的話,... 顯示更多 麻煩大家!我有些布吉自由行的問題想請教大家!!! 希望大家回答!!!謝謝! 1)到達布吉後, 布吉機場是否有"有牌", "認可"的那些的士站?不是那些私人渣架私家車來SELL客那些, 我想找到"正牌" 既的士, 有冇的?有的話, 在機場門外大概什麼位置?因為我聽人講要行遠小小先有 2)機場或酒店會否有布吉及巴東地圖拿取? 3)布吉近巴東有邊度做SPA好?希望不會太貴但又幾舒服的! 4)巴東有那兒食物好介紹?尤其是西餐! 5)而家係咪不淮帶水上飛機?定係過完關就可以買支水上機? 6)可以帶些生果上機去布吉嗎?去到布吉關口會否不淮帶入? 7)最後, 想問一問大家的自由行經驗, 想問如果到了外地真係掉了銀包, 無哂錢同信用咭, 禁身上無哂錢可以點做?仲要在外地過幾日可以有咩幫到自己?而証件唔見左, 係咪報警就可以攪到臨時証件回港? 問題多了些小, 麻煩大家! 謝謝大家回答!

最佳解答:

1)有, 正牌" 既的士, 機場門外有牌, 明碼實價 2)機場或酒店會有 3)按摩平, spa 在酒店做安全啲 4)街邊平啲, shopping mall 貴的, 水準都唔差, 近海邊有几間大型西餐廳, 可以試下 5) <100cc 可以帶, 不過過完關買安全啲 6)不可以, 去布吉買啦, 仲平過香港 7) i.打電話返香港求救(在酒店打), 叫人滙錢救你 ii.如可以, 打電話叫銀行即發新卡 send 俾你, (有啲信用卡有咁嘅服務) iii.打工賺錢 ^_^ 証件唔見左, 報警後要求聯络領事館, 等身份証明文件才可出關

其他解答:

去" 泰友營"啦~~ 幫到你~ http://www.thailandfans.com/forum/forumdisplay.php?fid=2
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()