close
標題:

中學問題(KT區,Band 1

發問:

我E家P.6,住觀塘,女仔來ge,上學期ge成績都唔錯:中英數常全部有A,操行系A-,獎狀有20張左右,今年先開始朗誦..P.E.唔掂,但art都ok,間五中貼堂,都有頭五名左右,但系第二次報分試考得差左DD((甘多科平均分只有94.7.... 好,問題來了: 1.我想考順利天主教or觀塘官立,究竟邊間好D,以我ge能力又可以考到邊間呢? 2.徐左呢D,仲有邊D好中學呢? 3.邊間學校校風最好((KT 4.自行收生簡左A校,統一派位可唔可以再簡A校? 5.本人系基督教,但想入順利天主教,有無影響? 問題系咁多,希望大家能解答我的疑問!!!! so much thx~~~~~~

最佳解答:

Hi,我很榮幸能回答你的問題(我住係觀塘區@@,曾係順利天主教面試2次(失敗- - 1.以you ge能力尼講兩間都OK,but 我((覺得))順利天主教is better(勁少少),但順天好注重個級排名.Also觀塘官立冇宗教信仰 注意:獎狀好重要,得閒參加多D比賽la,加油! 2.藍田聖保祿中學(Band1頭)I think 你可以考慮下,e間唔錯 網址:http://www.spslt.edu.hk 3.其實係Band1既中學都唔錯,so我很難答你,but I ((think)) 順天 and 聖保祿 is better. 4.係可以既,順帶一提,統一派位既甲,乙部都可以重覆簡A各1次. 5.sorry,5知有無影響,because順天份form(唔記得係咩form,好似係叩門,sorry)會問你有冇洗禮(即係咪天主教),so可能有少少影響(即可能係入學分度減少少),but觀官冇宗教信仰. 有問題/對面試內容有興趣既話歡迎再ask我 加油!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

新生命教育協會呂郭碧鳳中學比較岩你多D! 呢間係基督教學校.校風紀律好好! 順利天主教or觀塘官立黎講. 觀塘官立好D! 其實宗教呢樣野係個人化黎既姐. 如果你唔中2既.你可以考慮下我講以上果間嫁. 加油呀!!!!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()