close
標題:

大埔區邊一度cool牙好??

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

去邊度cool牙又平又好??In Tai Po....最好大埔la...其他區都ok 更新: 最好講埋店名..thzz

最佳解答:

如果我係你我會去大圍lo!因為我係果到cool過,我feel個doctor好細心咁同你coolga!^^

其他解答:

我建議你去旺角COOL會好D﹐因為我以前都係甘﹐大埔貴好多架﹐我計埋車錢个化算﹐不過我以前那間診所已經搬左囉﹐一係你去旺中或佐敦隔離既嘉賓大廈﹐有好多牙醫診所架。。。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()