close
標題:

我想問今年屯門區宣道中學、田家炳中學和陳瑞芝中學受不受歡迎

發問:

今年多不多小六學生揀?難不難在統一派位成功獲派?入到機會率大不大?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我就唔係幾知道今年多不多小六學生揀宣道中學、田家炳中學和陳瑞芝...但我估大多數都會揀田家炳。 但宣道中學同埋陳瑞芝中學應該都有學生揀選的!!但這些學生都大多數係與此校的級數,如果你係比較成績好的,就揀田家炳啦!! 原因:band1中學,校風不錯... 至於難不難在統一派位成功獲派,就要睇下你的成績同埋運氣,你成績好應冇乜大問題的!!但入到機會就唔確定~

其他解答:

陳瑞芝超多人揀呀!!! 田家炳都多,不過唔夠陳瑞芝多 宣道根本就唔多人揀 今年多小六學生揀陳瑞芝 因為佢係band 1頭 又係英中wor 校風又好 連元朗同天水圍既學生都會揀佢 競爭又大左|a 如果你係全班第1名 全級身1-5名 操行A至A- 因為334好注重課外活動 so,你要有好多課外活動 咁你就會易d係統一派位成功獲派 我住係元朗 都好熟悉TM個d學校嫁!! 你add我la:nataliesiuyuenying@hotmail.com e-mail都得|||||It is the top three Primary Band One School in Tuen Mum District. 機會率不大
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()