close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我可以讀--中學

發問:

我的成績得英文是d其他都是B-C,我可以讀...我想讀英中 中中都可以 更新: 我想係band1尾-band2中 我係女!!thx!! 更新 2: 唔要佛教!! 更新 3: 我可唔可以讀何文田官立中學?? 更新 4: 我要黃大仙區,新界區

最佳解答:

以下校風和成績佳中文中學會適合你 香港培道中學 何文田官立中學 德貞女子中學 香島中學

其他解答:

你英文係D, 冇可能讀到英中........... 你咩區嫁.......你個間咩學校 你應該只係band2
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()