標題:

我想問問香蕉朱古叻le個飲品係點整ga?

發問:

我之前去左荃灣既一間上樓coffee shop~我係果度叫左杯香蕉朱古叻既飲品!我覺得好好飲ar~朱古叻味又帶點香蕉既味!真係好好飲~我想再回味番,但係我又唔係成日去荃灣~所以我想係屋企整,但我又唔識wo~所以我想係度問下有冇人識整le個飲品!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

這個食譜做出來的飲料會比奶昔略"稀"少少,口感一流架﹗口碑都唔錯架﹗ 參考圖片︰http://img.recipezaar.com/img/recipes/18/69/64/small/picg73gaB.jpg 預備時間︰5 分鐘 份量︰2人 材料︰ 1-2杯 雲呢拿雪糕或朱古力雪糕 3/4杯 全脂牛奶 1隻 小香蕉 4-5湯匙 朱古力糖漿 (建議買Hershey's,百佳有售 453g $16.50 ) 做法︰ 1. 把所有材料放入一個攪拌器內攪拌,攪拌至均勻為止。 2. 倒入到一隻冷玻璃杯內。 3. 可在面頭放上whipped cream 及碎巧克力,用一粒車厘子或一片小香蕉作為裝飾。 4. 即時飲用。

其他解答:

最簡單方法, 朱古力奶一合, 較熟香蕉一隻, 加碎冰, 用攪拌機打勻便成。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()