標題:

臺灣4日3夜行程

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想過臺灣玩幾日,有沒有一些必到點,點樣去?

最佳解答:

台北︰ 淡水, 去到淡水可以去食下野買呀婆鐵蛋同埋呀婆鵪鶉蛋,鵪鶉蛋好正 炸魚酥同埋蝦酥, 可以去埋對面的漁人碼頭。 跟住西門町, 行舖頭仔 同埋去士林夜市係必去的!! 去到士林夜市可以大大塊雞扒必食, 一去到台灣一定會好熱氣係隔離幾間到買苦果蘋果鳳梨汁可以清熱氣, 我可時我都會買兩杯自己買, 可以解熱氣, 因為台灣係好少有涼茶莆買!! 記得買綠茶味益力多, 聽導遊說有感肥供用!! 但係佢唔係叫益力多係叫比菲多!! 係好大枝的!! 如果想帶香港就在行程最後一日買, 防止變壞!! 記得放去行李相內!! 跟住到101, 三越百貨, 附近有好多大型商場你都可以慢慢行!! 最後!! 必去就係去烏來名湯溫泉住番一晚, 雖然佢哋D床唔係咁好瞓, 同埋酒店D早點唔好食, 但係去果到溫泉係超正, 因為好多人話果到D風景好正, 同埋聽d台灣人講話果到d溫泉水係冇咁留黃味, 雖然遠就遠D, 但係都值得。我最近要如果真係去的話記得帶埋個電話去因為到時酒店人員會有人車你到酒店!! 記得夜晚去到同埋朝早去係兩早完全唔同感覺,去到記得泡大眾池佢有個按摩池, 瞓落按摩池到超正!! 浸完記得去浸氣的燊拿室內焗燊拿,焗之前記得渣粗鹽起身可當磨砂!! 焗完皮膚超或!! 夜晚浸完返房又要浸過但係我覺得房果個冇咁正!! 買守信記得買港記既總統餅, 峰蜜蛋糕(必買), 豬肉條, 同埋芝士餅!! http://www.twkongkee.com/

其他解答:

所謂「必到景點」實在太難了,香港人來台灣,不外乎就台北近郊走走。如九份、淡水、101大樓、誠品書店、西門町、北投、士林夜市、美麗華、陽明山、六福村等等。 我個人認為烏來溫泉很有特色,風景亦佳。三峽老街、鶯歌老街也各具特色,值得一遊。 台北捷運旅遊就能玩四天三夜。 台灣的景點非常多。我整理一個表格,包含景點連結,100天200夜也玩不玩。表格在此|||||你有幾個人去呀! 幾點到台灣呀!住邊間酒店先|||||淡水,九份,陽明山,士林夜市,天母,101,饒河街夜市 想買衫去五分埔 浸溫泉去北投
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()