標題:

銅鑼灣--英皇

發問:

我想知道銅鑼灣果間英皇在那裡??? 佢寫 "銅鑼灣希慎道1號702室--利舞台廣場斜對面地鐵銅鑼灣站A出口" 間英皇在利舞台廣場內嗎?? 我想知道詳細D~~~

最佳解答:

我之前係果度補度,,,都幾難搵,,, 我係附近搵左成半個鐘先搵到,,, 因為佢冇乜大招牌,,唔顯眼.... 間野唔係係利舞台內嫁,,, 可以話係係利舞台既對面,, 先係銅鑼灣站A出口出左,,, 係斜對面你會見到好大間ESpirit(利舞台廣場),,, 你行去利舞台廣場正門,,,, 就會見到有間Starbucks係對面馬路,,, starbucks既隔壁就係嫁喇,,, 咁講有d難明,,,, 我憑記憶畫左幅map俾你!!!! 紅色既A係MTR A出口,,, 紅色既X係英皇既位置,,, 紫色係你應該行既路線!! http://i6.photobucket.com/albums/y203/SHOT___daCY/map.jpg

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()