標題:

去台灣買咩手信好呀??

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

不論係食既定係精品都OK架~最緊要有台灣既感覺~~你地買過咩野係好滿意既呢?!話我知丫~唔該哂* P.S.我自己好中意食太陽餅同鳳梨酥既~我想問下大家中意邊間好食既呢??

最佳解答:

飲食食 1) 牛肉麵可去西門,老董牛肉麵, 台北車站;良品牛肉麵;, 信義路附近;永康牛肉麵;和;鼎泰豐;總店 2) 刨冰/冰品店都推介俾你: 西門;楊記花生冰;, 忠孝敦化站o既;東區粉圓;, 士林近陽明戲院旁;辛發亭;,信義路附近;冰館;----我去到日日食冰當飯食 3) 士林夜市, 饒河街夜市, 華西街夜市, 基隆廟口夜市各有特式美食, 分甘同味可以試多幾款小食嘛 4)麵線, 好多書都話阿宗麵線好鬼正, 搞到我同我當時男朋友一放低行李第一時間去排隊買黎食, 點知我倆一碗兩份人食, 連半碗都食唔到就掉, 因為佢用木魚製o既湯頭又酸又鹹又濃, 我同佢食唔慣佢陣怪味,但當地人真係好鐘意食, 好多企埋一二邊又食, 蹲喺地下又食o可惜我哋唔識欣賞, 獨愛刨冰而已.....試不試由你 5)淡水有好多好嘢食, 例如碳烤臭豆腐, 燒魷魚, 炸蝦卷, 烤鳥蛋, 可口魚丸(必食!), 阿給(我嫌肥淋淋), 高過你個頭o既雪糕(以舉住杯雪糕計), 阿媽的酸梅湯(建議淡水唔好喺平日去, 無feel o既) 購物 我個人認為如果你想買潮流服飾, 台北有就有, 但係我覺得香港都搵到呢啲款, 而且價錢較貴, 我就買唔落手喇o不過東區有間bazaar係賣名牌outlets,你可以逛吓睇吓有無嘢啱你o附近又有間converse旗艦店, 我前年去用4百蚊買到對羊仔皮幻彩藍色特別版converse,不過唔係成日都有好嘢, 睇你好唔好彩 如果你女仔, 就可以買吓MJ化妝品, 因為平過香港水貨店(龍城係平但係成日斷貨), 屈臣氏同埋台北車站附近o既光南大批發係我每次必去地方o CD,VCD都有得賣, 光南, 玫瑰, 佳佳等唱片店都可買到最新影音碟o仲有一間喺八德路附近o既學友唱片店(好似已經改咗名), 都比上面提o個三間店平啲o 手信可以去圓山站酒泉街維格烘培買鳯梨酥等食品o西門就有黑橋牌肉腸/肉乾/肉(魚)鬆, 同埋 格子趣買OMIMA 鹹濕搞笑糖果, 或者老天祿(紅招牌)買鴨舌; 淡水有鐵蛋(唔怕傷胃可以買), 魚酥, 仲有次次我去親淡水一定買番hk仲好番被人食晒o既手工麻糬(只此一檔), 我買無餡黑糖味, 老闆娘好人,仲會送多盒雪硬o既黑糖麻糬俾我即食添! 如果你鐘意買漫畫, 台版愛情小說或者日韓劇VCD, 可以去忠孝新生站對開八德路一段電腦街附近o既新光華商場, 比hk平, 而且齊款o 建議你即使千萬個不願意去觀光, 我都認為你應該加插番多少觀光行程在內, 真係買唔到五日嘢咁耐架! 九份,十份, 淡水(必去), 野柳睇吓風景,感受吓風土人情真係幾寫意架, 我下個月5號就去台北喇, 今次好多觀光呢!

其他解答:

太陽餅同鳳梨酥去台灣必買呀 同埋如果你去墾丁 果度有好多貝殼類型既裝飾品買賣 好靚架|||||我比較喜歡吃鳳梨酥喔~去台灣買手信又要有台灣的感覺,我覺得鐵蛋,豆乾(有好幾種口味),麻糬,鴨舌都不錯~今年8月份我從台灣回來香港,就帶了鐵蛋,豆乾,麻糬,鴨舌等送給親朋好友,大家對鐵蛋&麻糬真是讚不絕口,非常喜愛,而且只要去家樂福買就好了,很方便~|||||阿婆鐵蛋~ good good good|||||台灣有好多手信買架。例如﹕鳯梨酥、鴨舌、綠豆糕、栗子卷、芝士條仲有嚟自高雄先有既木綿酥。 但太陽餅嘛…我唔太鍾意。因為唔好味而且又硬,雖然個樣有點似香港既老婆餅,但味道差好遠。去港記買,雖然間舖個樣好唔美觀,但點食物既包裝好美觀而又真係好味既。個人認為港記好過維格,其實兩間都有自己出名既食物架。 唔係食物就可以買拖鞋,好平又好着。但要買返台灣出果點先好買…因為咁先平。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()