標題:

老師說我的小朋友是Band three,你們可以教我怎樣做吧?

發問:

老師說我的小朋友是Band three,你們可以教我怎樣做吧?我真的不想我的小朋友去band three學校讀書.請問我可否選Band two學校?我是住大埔區的.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

老師講姐~ 不過你一定要緊記一樣野, 果個係你ge 小朋友, 而唔係老師ge 小朋友, 所以, 最後填表時, 老師比你ge 意見只供參考, 你唔一定要跟足. 咁我依家回應番你ge 問題先~ 1. 你ge 小朋友係band 3 頭, 中 or 尾先? 呢樣野係好緊要ge , 因為如果你ge 小朋友係 band 3 頭, 咁就可以搏band 2 中~ 尾, 如果band 3 中ge 話, 就搏band 2 尾~band 3頭. 如果係band 3 尾, 咁你就只可以搏band 3 頭~ 尾. 2. 如果你唔想你小朋友入band 3學校, 仲有辦法ge~ a. 可以報一d 課外活動, 黎到平衡番小朋友ge 成績 b. 可以報一d 面試班, 如果你心儀ge 中學叫你去面試, 咁就有用la~ 在自行分配學位時, 你應該報d 比自己ge 成績高小小ge 學校. e.g. 你成績係band 3 頭, 咁你就應該choose band 2 尾ge 學校 其實大埔區d 學校都唔係話好勁, 所以你應該choose 番大埔區d 學校 2007-11-23 20:18:44 補充: 如果你不幸咁入到大埔區最差ge 學校, 咁你可以try 撲你喺自行派位果兩間,咁佢會優先in你, 因為你喺自行派位choose 過佢. 2007-11-23 20:19:45 補充: 孫方中書院係用普通話教中文嫁~

其他解答:

老實講大埔區少左好多學生, 學位大把剩, 你可以試下的, 但第二志願最好填番Band three 學校穩陣d, 揾間校風好d的中學, 費事佢顧住拍拖, 一陣生個BB就麻煩la. 鄉議局中學和孫方中書院校風唔錯, 可以考慮. 仲有一次呈分試, 依家最好揾個私人補習的大學生, 上門幫你的小朋友補習. 而中學的課程更難更深, 最好補習la 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/1.gif|||||老師說妳的小朋友是Band three,妳可在填選中學表格頭1,2揀Band two尾既學校,第3-5就要揀Band three頭既學校! 千奇唔好頭5位都揀晒Band two既學校,因為,一入唔到既話就會亂派ge 啦! 我朋友就係唔聽老師話,結果派全區最唔好既學校,喊都無謂兼害到小朋友! 其實讀brand幾都不太重要,最重要留意小朋友既品行,任可學校都有讀書,品行好既學生!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()