標題:

有關台灣高鐵及自由行!

發問:

我打想5月尾到台灣作4-5日自由行 主要到台北 但也想到台南看看, 打算搭高鐵 1**搭高鐵從台北到台南需時多久? 2**有什麼便宜的機票+酒店? 外面的旅行社是不是貴一點呢? 機票+酒店分開 還是一齊買比較好呢?? 更新: 3**還有就是,住那些"住宿"好嗎? 治安會不會很差? 住宿和民宿有什麼分別?那個好d? 更新 2: 4** 如果我從台北玩到台南,就要從高雄機場回hk 但是自由行or網上的機票好像只可以在同一個機場來回吧 有冇其他方法呢???

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1.大約一個鐘吧!不過4~5日你可能不夠時間到台南去,如果第一次到台北就可以玩很多地方. 2.機票我都到航空公司的網站加入會員,有時都有便宜的機票同埋可以累積哩程.酒店我到台灣都住民宿既安全又值得.多比較幾間可以搵到不錯適合自己的. 之前去台北是住ㄧ家交通超方便的GUESTHOUSE,(好似民宿的住宿地方) 建議你可以住東區在台北坐捷運city tour很跟香港一樣方便. 在忠孝東路sogo捷運附近有一家 位於台北市中心最高級的住宅區,(所以治安很好,都有警察巡邏~) 既安全裝潢又靓而且非常親切廣東話也通(主人的媽咪是澳門人!) 價錢又平又靓, 可以提供你旅遊資詢, 所以你可以參考看看. 凱莉悠閒窩Kiri's House 網址http://www.kirihouse .net 而且只有三間房間.出入不會很複雜, 你可以上他的網站看看吧! 另微風廣場 sogo百貨誠品書局錢櫃ktv 都在house附近走路5~10分鐘晚上有空都可以去,而且誠品書局及錢櫃ktv 都是24小時營業高興什麼時候去都可以.這就是 推薦您住那裡的好處,況且又是交通的中心捷運,機場巴士,九份巴士,公共汽車等在台北住那邊你去你想要去的地方都很方便~ 2009-05-05 21:46:37 補充: 3.台北好似冇民宿,只有短期租屋,所以基本都係一樣的,只係民宿是台北市區以外,台北市區都係短期租屋,我都有問過這個問題,至於治安要看你找什麼的地方!當然是有好有壞,這家Kiri's House附近都係高級住宅區,附近亦都有警察局,治安都幾好,又位於台北市中心,你一定可以放心的. 4.你可以買台北去高雄回的機票,不過就貴好多.好幾家航空公司都有飛,你可以上航空公司的網站搵.

其他解答:

你好我是住在台灣的香港人, 在台北的部份, 你可以一日安排在市區, 一日安排去郊區, 好多漂亮既景點都在郊區的, 好似九份, 金瓜石, 北海岸, 東北角....等等.... 如果去郊區而你人數係2個人以上, 亦建議包車, 比較好掌握時間. 你參考一下啦, 因為我覺得你山長水遠去九份, 就順便去埋金瓜石/東北角海岸睇風景(你可以上網睇下人地影既相, 好正的). 不過都要睇你的興趣, 因為人人唔同. 有什麼問題可以再問, 亦可以在我的資料找我Blog的link, 參觀一下台灣旅遊心得, 或email比我問比較快.|||||其實呢..要平 我建議可以搭 (客運), 係台北車站就有得搭.. 1個人其實只要 HKD 60-100就得 - 4hours 如果你要快DD..搭高鐵囉.(但高鐵少人搭..班次唔密 & 貴)..應該要250 - 300hkd到1位 (單程) - 2hours 便宜機票+ 酒店..可以去 星月旅行社 問下..我1 年去3次台灣..都係同佢地買package..包埋稅去4日 應該2000 - 2500上下啦(睇你下住咩酒店)..樓上講 1250果d..無可能架= =" 或者你可以跟團..之後去到台灣甩團..你自己計下條數點樣抵d啦.. 我建議 酒店+機票1齊買會平小小 ^_^|||||台北行程方面: 陽明山國家公園、淡水老街、北投溫泉地熱谷、士林夜市行程 捷運西門站=>陽明山國家公園(捷運劍潭站)=>淡水老街、漁人碼頭(捷運淡水站)=>地熱谷、溫泉(捷運新北投站)=>士林夜市(捷運劍潭站) 木柵動物園、101、信義商圈、五分埔、饒河街夜市行程 捷運西門站=>木柵動物園(捷運動物園站)=>101、華納威秀、信義商圈(捷運市政府站)=>五分埔、饒河街夜市(捷運後山埤站) 台北住宿DoReMi的家~ 西門浪漫~(西門町)捷運西門站1號出口2分鐘路程~ 西門真愛~(西門町)捷運西門站6號出口8分鐘路程~ 台北地中海~(台北車站)捷運台北車站的站前地下街1號出口3分鐘路程/(西門町)捷運西門站的西門地下街6號出口3分鐘路程 台灣自助旅遊住宿訂房網:http://www.idiy.ws/house/ 旅遊行程參考:http://www.idiy.ws/house/travel/traveltp.htm|||||1. 最快的大約用81分鐘就會抵達但要視乎停多少個站 2. Priceline有便宜機票+酒店只需$1250起,但當然要視乎你去多少天而定 一般旅行社都比它貴但如你參加團的話費用應該較相宜 當然買package比較好
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()