標題:

關於升中的問題

發問:

我係天神嘉諾撒學校的六年級學生,第一次呈分試和第二次都係19-18名(全班)第三次12名,全級28名,我地同St.Mary係一條龍,第一自願係St.Mary,第二係德雅,第三係聖家,德雅已經去o左interview,機會大5大?

最佳解答:

同St Mary係一條龍,而你o既第一志願係St.Mary 第二係德雅。 你做得好好呀!德雅係一間好學校,而且仲interview左 機會係好大,因為德雅係BAND1中學 比我寧願選德雅,因為輕鬆D,冇咁辛苦,Although St Mary 係好過德雅! 希望可以幫到你la P.S.我都考過St Mary,都唔得(我9月升中二,小學時呈分試全級11名)-我唔係曬命呀! 但係好鐘意德雅,最後都去左東華三院黃笏南中學 2007-07-12 12:27:28 補充: 東華三院黃笏南中學係我第一志願(我住元朗區)

其他解答:

第一自願St.Mary機會很大95%,,但不要忘記有隨機號碼呢回事,我同你一樣經歷,全級第12,派到第七志願,叫校長寫推荐信,佢話你又唔係3名之內,所以無辦法,條條大道通羅馬。。。(不過我唔係天神嘉諾撒學校) 所以你做得非常好,去interview唔係係一條龍的第啲好學校。祝你好運。|||||機會好大----第一志願

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()