標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

歐洲自由行

發問:

我想9月中到9月尾同老婆2個人去歐洲自由行15日,我地2個都係第一次去 因為asia miles既關係,我同老婆可以換到4張單程機票,同埋因為去london既機票已經冇位了,所以我地暫時plan o係法國到同埋返香港 以下係初步plan: 香港---->巴黎---->法國南部--->倫敦--->另一個國家---->香港 1) 我地plan plan下覺得巴黎去巴黎走好似浪費左d時間,所以想去多一個國家, 想問下有冇邊個國家岩我地行程? 2) 想問下我地日子既分配應該點好? 3) 想問下有冇類似既行程可以參考? 更新: 4) 同埋想問下國家同國家之間應該坐咩交通工具? 更新 2: 倫敦回程都冇位了,我會參考你的意見,thanks!

最佳解答:

如果你的行程是 15 天. 扣去來回機程, 巴黎及倫敦各 4 日的遊覽時間, 其實只會剩下約 6 天的時間了... 如果再想去法國南部, 最少又會用了 3 天, 那麼你只可以剩下 3 天時間再去多一個地方/ 城市, 如果你沒有去過歐洲, 相信羅馬會是一個比較好的地方. 而機票的安排方面, 倫敦回程是否有位?? 如有, 則可考慮 香港 - (飛機) - 巴黎 - (火車) - 法國南部 - (廉航飛機) - 羅馬 - (廉航飛機) - 倫敦 - (飛機) - 香港 如果倫敦回程也滿了... 則可考慮 香港 - (飛機) - 巴黎 - (火車) - 法國南部 - (廉航飛機) - 倫敦 - (廉航飛機) - 羅馬 - (飛機) - 香港 如是者, 巴黎, 倫敦, 羅馬 3 大城市, 每地 3 - 4 天, 總計 10 - 11 天時間. 法國南部則可用上 3 天時間, 加上來回機程, 剛好 15 天時間.

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()