標題:

轉校問題,屯門區(10點)

發問:

我e家讀中二既,因為某d原因我想轉校 (1)咁我想問我e家應該做d咩好??? (2)有冇屯門好既學校介紹?我全班考第三,全級應該中上既 (3)有冇天水圍好既學校介紹?幫我fd問!!!佢全級應該中下到啦 有咩問題,Send 信比我 更新: 我e家先想轉校,會唔會遲左d呢? 我e家讀永隆,想轉去仁濟二中? 唔知得唔得呢?? 我自問,中文,英文,地理,歷史,通識係ok好既 操行A- 比學校選左做優異生 幫我答個問題,ok???? 更新 2: 我e家聽左第1個個人講 我想讀宣道 但有冇人話比我知我想轉校既步驟呢??????????????????

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

↓只屬個人意見↓ 你所讀既永隆我諗都係Band2頭到中~ 如果你要轉校到屯門既~我比你既意見係轉到宣道中學【屯門瑪頭】、崇真書院【就係宣道隔離】邱子田【兆康】 ↑以上都係Band2頭~中。 不過我勸你都係唔好入仁濟二中~其實呢間同永隆都有幾大既差別~仁濟二中係Band2尾~3...不過如果你真係想入仁濟二中我都迫唔到你....我只不過比意見姐~以你上面所講既資料入仁濟二中應該冇問題.... 天水圍既學校我就唔係咁熟,好既學校我都唔係知得咁清楚~天水圍循道衛理好似未到Band3~不過我諗都係Band2中到尾個D學校。再唔係你試下挑戰Band ONE個D~好似天水圍官中咁囉。

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()