標題:

行山友 - 請問行山帶甚麼食物最好?

發問:

我不想帶面包,因為以前一直帶面包,所以沒有新意及很乾。 另外,不想帶飯盒。 如果生果的話也好,不過吃了不飽,很快會回復肚餓。

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我以前都係好似你咁,帶面包作面餐,但其實唔係咁好,一來你食完都冇飽既感覺,二來可能會難食,食完有小小反胃既感覺(以食一個乾既腸仔包為例),所以我強烈建議你唔好食面包. 而家我行澗多左,其實都好少自己帶野食去,通常都係自己煮,煮完就食,而行山時,我亦建議你帶朱古力,因為食完你會好口乾,好想飲水,然而,帶兩根香蕉,一個包,己能滿足你一日所需(可按個人份量而添加),另外,power bar亦是個好選擇,如果你唔厭佢難食,不過佢就平,$4.5 之所以我叫你食香蕉同一個包,原因如下: 香蕉含有豐富的糖份,能夠充份滿足到你 包含有碳水化合物,亦是個致飽的完素 而如果想快D補返體力既,我亦建議你用一匙咀既鹽,倒落500ML既水到,照理應該只有鹽味,每次需要既時候飲少少,就己經可以補充返.

其他解答:

- sushi (enough, you can buy in supermarket) - chocolate (give you enerage) - plenty of water -smalll cubes fruits|||||如果day pack的話,可以選擇一盒盒的車里茄,有盒的容易攜帶,可以飽肚,又有足夠水份和fiber,不過,不是人人都可以食生蕃茄的,有人會容易肚痛...小心
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()