標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如何到西藏自由行?

發問:

我想一個人去西藏自由行呀 但係完全無頭緒,咩都吾識..應該參加旅行社定係自己plan一個旅程? 去10日大約要用幾多錢ga? 如果自己去,應該點搵地方住宿? 西藏講咩語言ga? 大家有無好建議俾我?thx.

最佳解答:

旅行團10天的景點不是太多 一般都是八角街、布達拉宮、大昭寺、青藏火車、西寧 如果可以自己照顧自己...自由行都唔錯 可以去周邊地方...eg.納木措、林芝、珠峰 旅行團去10 天要一萬多一點 自由行約 8500元 市中心平措旅館是不錯的選擇 清潔、新、舒服 西藏講國語 本人上次行程: (Day 1) 7:10 am 廣州-> 拉薩 買火車票, 市中心附近行下 (Day2 )西藏博物館、羅布林卡、布達拉宮夜景 (Day 3)布達拉宮、大昭寺 、八角街 (Day 4)拉薩 -> 墨竹工卡(東南向前行)-> 米拉山(往下) -> 中流砥柱-> 工布江达->駛過巴河鎮->巴松措-> 八一鎮 (Day 5 ) 八一鎮 -> 千年柏樹王 / 雅魯藏布大峽谷 -> 拉薩 (Day 6) 納木措一天團 (Day 7)青藏火車列車 (Day 8)西寧塔爾寺 (Day 9) 日月山、青海湖一天團 (Day 10) 回香港

其他解答:

其實來西藏自由行也很容易, 我建議自己先買機票或火車票進入拉薩, 再決定之後想去邊度, 因為好多旅館都有找人包車的資訊, 你選一個合心水的就可以. 費用方面: 1. 交通費, 當你坐火車去, 坐飛機回, 來回火車及機票分別約923元人民幣及1500-2000元. 2. 食: 一天預計50元 3. 住: 如果住多人間, 一個床位約20元; 住標準間的話, 預計100元一間房. 4. 景點, 總體開支可以約1000元. 5. 去拉薩地區以外的交通費, 約1200元一個人. (例如去珠峰及納木措五天包車, 費用約4800元, 可以坐四個人). 西藏講普通話都行得通的. 溝通上不會出現太大問題.|||||我大約一年多前去過,坐鐵路由廣州上,時間係耐d,但係一路上風景好靚,而且慢慢上,高山反應比坐飛機一下子就上到咁高少d,但係我都係有高山反應,去到我地再去搵當地西藏既旅行社,其實你一落鐵路,已經好多人係車站出面等你(旅行社d職員),如果你覺得ok,就可以跟佢地上車,佢地就會車你去數間酒店,你去到睇岩房先住都可以,但係就好似都要參加旅行社d團,我覺得去西藏自由行如果唔熟路,真係要跟團好d,因為有d景點會好遠,西藏唔係得拉薩(布達拉宮),仲有其他,坐車都坐左半日,所以我覺得想去應該參加團會好d,如果係香港就參加中旅好d,不過都應該過萬元,如果想去到先參加都可以,但係買鐵路車飛都係要係中旅買,因為卧位(姐係有將床果隻)都比中旅包哂,就算自己上廣州買都無,要坐幾日.西藏用普通話就ok|||||自由行...咁你就隨心行吧..想點行就點行 入左旅行社 你無可能有自己行程 同埋 呢d叫跟團完全唔係自由行 要幾錢就唔知啦 睇你會唔會買好多紀念品啦(西藏專做外國人生意 ) 西藏都幾偏遠..一般日常生活 都會比係香港消費平 地方..你唔係住酒店就係住旅館架啦 (唔通訓街咩) 行入去搵個服務員就ok 語言..作為旅遊區..實有人識英文ge(如果唔係d外國人點會成日去) 作為中國既一部份..相信 普通話 亦可行|||||你可以用yahoo搜尋器打入西藏自由行,相信你可以搵到四百一十萬條有關信息,有blog,有討論區,圖文並茂,睇完先講。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()