標題:

作文!!!聽日交啦,HELP!!!

發問:

<<我對香港回歸中國得所思所想>> 幫下我,我完全無感想... 要作舒情文,大家比D 意見,點作好????

最佳解答:

我都比 point 唔會作比你 ar ! 對香港回歸有開心的, 又有唔開心的, 講唔開心先, (因為開心的會長同係 main point) 唔開心的係英國政府咁多年對香港的貢獻都係有目共到的, 因為佢0地由一個咁複雜又多人的地方咁有規劃咁安頓落來, 唔理係什麼, 規劃得咁好, 我記得的, 係九龍城寨, 係香港的特色, (講下你小時候97年前難忘的事)以前的香港好似比現在更有特色. 開心的, 香港係中國人的地方, 我0地係中國人, 回歸係理所必然, 好多人都要移民, 但我一定唔會, 因為我身為中國人, 我好覺得回歸係值得驕傲, 一定要留係香港見証這一刻, 點解 d人要移民, 移民左的, 到最後, 個個都會回到香港呢, 以前的香港, 好多外國人都睇唔起中國人, 現在回歸了, 由香港人管理返, 外國人都無咁睇唔起我0地香港人了, 係就係有 d 規劃出來無英國人咁好, 但都係同一種族的人, 我覺得佢0地一定可以係失敗中學習到更好的, 我對我0地香港有信心, 因為香港有我0地這班未來社會的棟樑

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()