標題:

快趣英語中心 (元朗)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我是中六學生 想補ue 請問有無人在元朗快趣英語中心補過ue? 成效如何? 有何評價? thx!

最佳解答:

首先講聲唔好意思先,因為我係黎賣廣告既 XD 我自己本身係元朗區幫人小組補英文既,今年開始 但係要就番學生既程度(佢地拎 lv 2/3), 所以整左一套 grammar notes ,決定由 grammar 開始教起, 先打好個底先再學 D skills 方面既野 關於我呢,我已經響 HKU 畢左業,主修翻譯、地理 對上過年係某大型補習社做助教 & 響日校做代課老師同課後導師等, 絕對有教授公開試經驗。 同埋我覺得我有能力將一 D 深既野變成一 D 低 B 既野同低 B 例子, 令同學可以好快咁明白。 簡單黎講就係 “補習 feel” 而唔係 ”日校 feel" 既補底, 如果你去過大型補習社,我諗你會明白兩種 feel 既分別啦。 其實我果邊就仲有位,價錢方面其實都係大約 $4X0 一個月 你就當多一個選擇啦,又或者你去完果邊覺得唔適合你,可以轉過黎。 如果你可以 form 到一個新小組既話,可以去我 fd 間補習社果邊借佢個位, 因為佢有個新生/轉校生優惠,頭一個月係半價。 所以你考慮吓啦~~~~ 唔考慮都無所謂 不過,希望可以幫到你! Chun 2010-12-08 22:38:51 補充: 呀,我 fd 間野都係響大橋果頭 ga 有咩 send e-mail 俾我啦:star.edu.hk@gmail.com

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()