標題:

有冇d黃大仙區搬屋公司好?價錢合理呢?

發問:

想搬屋,由黃大仙去慈雲山區,有冇d信譽良好,價錢合理公司既呢?有冇紙箱呢? 如果例子係咁由黃大仙搬去慈雲山,大約大件傢俬約有:鋼琴,雙人床一張,鞋櫃,直身企鏡,6層木櫃桶,sofa,電腦兩部,書檯一張,幾張椅,接檯,電視,雪櫃.....會唔會太多野? 玻璃既野點運呢?係咪自己買野包住去? 第一次搬家,所以想問清楚呢,唔該哂^^

最佳解答:

我係E度介紹過不少網友我用開既搬屋公司,有D網友用完都比番FEEDBACK比我架。 你SEND多次去我個E-MAIL,我會好快比資料你。 bonnie@kamable.com

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()