close
標題:

我想識樓下做茶餐廳個女仔..但系..

發問:

我想識樓下做茶餐廳個女仔..但系唔知點開口... 佢做伙計既..佢大約16歲左右啦 我就14歲 我想識佢好耐架啦~但系一直都唔知點出聲 唔該各位幫我諗諗計-0-PLX P.S. 我想問點樣可以較到比20分-- 更新: 有咩話題可以我地兩個講下咁呢? 更新 2: 可以同佢做到FD先=0=

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你去個間茶餐廳打聽下個個女仔幾時放工.. 如果唔夠膽就係附近等佢收工.. 之後行過去同佢say" hi " (講你想講既野) 最緊要同佢講想同佢做個朋友.... 如果佢唔理你..你就日日去茶餐廳叫野食引佢注意~ 我身為女仔..我覺得你咁做佢會因你做左呢d野 而開始對你有認像..之後靠你自己喇 始終都係要你自己有勇氣先得.. 如果唔係比幾多建議你都會冇用

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()