close
標題:

香蕉減肥法的午,晚餐可否吃水果嗎?

發問:

請問在實行香蕉減肥法時,午餐及晚餐可否再吃水果,因為一天裡面如吃得太多水果好似反而會肥,但在香蕉減肥法時不知可不可以再吃水果 另外,可否食少量零食(例如:薯片),甜的食物(例如:糖)是否都不可以吃 最后,香蕉減肥法我在網上見到有人提出不可長期進行,這樣會對身體不好,咁如果每次實行一個月,三個月后再實行又得唔得呢? 更新: 經期時可否採用香蕉減肥法呢? P.S. 我只係想响度問有關香蕉減肥法的事,其他無關此方法的請勿回答,謝謝!

最佳解答:

我都試過呢個方法但係發覺成效不太大! 其實單單以控制食量黎減肥係好難的 我呢排減肥,轉左自己個meal,早餐食一杯乳酪,同埋每日都飲一支烏龍tea,同埋配合跳舞~ 如果你想令身段靚d或者關節出現勞損, 我建議你可以去試下翹福堂既音樂跳舞班 我玩左3個禮拜大脾,patpat瘦左半寸,條腰就瘦左1寸,仲有寒背問題都改善左 如果你有興趣又有質疑既話可以去試堂,唔使set死一次過買多堂套票,可以考慮番岩唔岩你再報lor~

其他解答:

其實食用香蕉減肥法建議每日只吃一種水果, 並不一定要香蕉的啊((根據日本官方建議))!! 另外零食和甜食都可以吃, 適量就好. 而且香蕉減肥法並非不可長期進行,這方法的根本其實是針對改善身體狀態的((例如便泌等)) 我對這方法研究很透徹((因為本身正在實行中)), 所以本人意見絕對可以相信. 我食用了差不多一個月已減了2kg.過程什麼也可以吃((除早餐食用2根香蕉+開水, 其他都照我平常吃的照吃)), 也不用特別做運動.雖然減得有點慢, 但只是早餐吃香蕉實在行方便, 因為始終有時也需要出外吃飯嘛 , 而且這個方法算健康, 又有成效. 有些減肥法雖然在短期內減得多, 但反彈更快|||||你想減肥可以參考一下我的心得 我係用卡路里控制黎減架 唔洗做運動 好輕鬆健康地5個月減左 30LB D吋數都修得好好架 腰+肚腩各減左6.5吋 PATPAT+大腿各減左4。5吋 我係上左呢個網址→http://www.YoUrHeAlThYsHaPe.com/sophia認識呢個減肥方法 你都上去個網睇下呀 一定幫到你 P.S.呢個BLOG可以見到我架 http://hk.myblog.yahoo.com/sophia_ling1206|||||香蕉糖份極高,絕對不可以幫助減肥 ... 減肥最緊要用健康、有效的方法 ... 你可以上呢度睇睇: www.keepfitnow.com/erica 我 1 個月減左 13 磅 ... 仲改變埋長期便秘問題 ... 一定幫到你 ... 2009-04-02 15:51:13 補充: 香蕉糖份極高,絕對不可以幫助減肥 ... 減肥最緊要用健康、有效的方法 ... 你可以上呢度睇睇: www.keepfitnow.com/erica 我 1 個月減左 13 磅 ... 仲改變埋長期便秘問題 ... 一定幫到你 ...|||||咁樣其實好唔健康 因為香蕉本身卡路里都高 但係就冇其實營養 其實支持唔到一日失去左既能量 所以先唔可以長久 如果你想知道點樣減先健康..你sd個e-mail比我丫..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()