close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問:有咩中學係Band 1 咖??? (觀塘區或近觀塘區的地方)

發問:

我想問:有咩中學係Band 1 咖??? (觀塘區或近觀塘區付近)我係一個〔小學五年級生〕!!我好擔心我可唔可以入到間好的中學??我目前ge成績:中文:70至85分以上英文:不合格或65分以上(好多時都唔合格)... 顯示更多 我想問:有咩中學係Band 1 咖??? (觀塘區或近觀塘區付近) 我係一個〔小學五年級生〕!!我好擔心我可唔可以入到間好的中學?? 我目前ge成績: 中文:70至85分以上 英文:不合格或65分以上(好多時都唔合格) 注:這個老師係個好大年紀的老師,近日岩岩做過通波仔手術!這個老師畢嬲出題都幾難下,不過最近果次考試我D成績又好左D,班上最叻ge同學退步左,上次佢90幾,今次退步變成70幾分,【佢畢嬲係全班至叻果個】!!我地班大步份人都退歩晒,得我同小步份人進步左姐!!不過在最近果次考試前,因為老師要做通波仔手術,所以曾有兩個袋課老師教我地班!第一個老師:只係教左我地班1至2日!!第二個老師:教到我地班考晒試後,姐係以前個老師返梨!! 數學:85至90幾 常識85至95(大多數90分以上) 注:不過老師話會出難d【呈分試】 我差唔多次次都有頭10名之內!!(徐左一次) 最高成績係第2名!! 【班上排名】 我下次考試就係【呈分試】啊!! 請問我有冇機會入Band 1 中學呢????? 如果唔得,咁又點先入到!!! 其實我每次下定決心要努力溫書,最後都係咩都冇做到!! 我想問點先可以下定決心呢??? 我有補習咖!!! 最後提提你答這個問題:有咩中學係Band 1 咖??? (觀塘區或近觀塘區 的地方) 唔該!!幫幫我!! 請回答我所有問題!!!

最佳解答:

觀塘區 Band 1 中學 聖言中學 藍田聖保祿中學 聖傑靈女子中學 觀塘瑪利諾書院 順利天主教中學 觀塘官立中學 新生命教育協會呂郭碧鳳中學 中華基督教會蒙民偉書院 梁式芝書院

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()