close
標題:

食唔食得香蕉架

發問:

我到25號就懷孕9個月啦,好想食香蕉呀,不過啲老人家話唔好食,要等到生完先好食,但係我睇啲關於懷孕嘅資料就話可以食,而且仲可以幫助第時生添,咁其實食唔食得架。

最佳解答:

我而家個肚6個月, 我奶奶都有叫我唔好食香蕉, 即平時見開"地 X 牌"個隻, 但我奶奶話大肚婆係可以食奶蕉&皇帝蕉的, 而我在4個月左右到而家間唔中都有食皇帝蕉, 而我有個朋友生左兩個, 佢都話係可以食以上兩款, 佢都有食, 我就只係食皇帝蕉, 因為我唔鍾意食奶蕉, 咁我都食左兩個月都無咩事, 而我朋友都無事, 咁應該無咩事既, 而你如果想食可以食以上兩款吊住引先啦! 但如果你真係好擔心, 咁咪等生完先食囉!

其他解答:

我聽我奶奶講~ 唔食得香蕉係因為香蕉比較寒涼同埋會滑腸~ 懷孕初期驚 bb 陀得唔太穩最好小吃為妙吧~ 至於你依家都差唔多成 9 個月了~ 同埋我個中醫姐夫話臨生果時食 d 涼性食物~ 係有助於生產的~|||||忍忍忍忍忍..唔食得ga..都就生la..忍多陣la..|||||其實香蕉內有一種物質是會導致子宮收縮的, 所以懷孕期間最好是避免食。 至於要幫助生產, 我以過來人來講, 最好最好的方法真是行樓梯, 我兩次生前一個月都聽醫生建議, 刻意毎天行行行, 我大約毎天一次行100 級樓梯 (單向上100級) 所以僥倖地兩胎都能在15-20分鐘內順利完成, 連醫生都話我有聽佢話,所以有bonus 呢! 希望你可以忍一忍口, 順利生完先食香蕉啦~ 祝你做個健康快樂的媽媽!|||||最好都係聽下D老人家話啦 尤其是生仔咁大件事 有咩E郁真係好大獲 不過D蕉其實係徧寒既 食得多又真係唔係咁好 尤其大住個肚咁寒會唔係幾好 老人家既話唔多唔少都係有經驗累積番來的 西方野都係同中國人有少少唔同 不可不信但又不可全部都照做啦 始終東西方既人的體質係好唔同 唔好直搬黎用

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()