close
標題:

邊度有.....記 得 香 蕉 成 熟 時 I I - 初 戀 情 人 賣 ?

發問:

想問有無人知道邊度(除訂購外)仲有 ".......記 得 香 蕉 成 熟 時 I I - 初 戀 情 人" (1994) 賣? 我搵0左好耐, 好多間賣VCD 0既鋪頭都無, 唔知有無人兄會有資料 提供? 謝謝 ".......記 得 香 蕉 成 熟 時 I I - 初 戀 情 人" (1994) 導演: 馬偉豪 演出: 鄧一君, 盧愛倫,曾志偉,童愛玲, 劉青雲 (聲音演出)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我以前好似買左多套, 要搵搵。 如果你唔介意開過既可以賣俾你, 不過近期我較忙, 交收方面要遲下先得, 而且要東鐵沿線交收, 如果有興趣可以用寄信功能找我的。 不過咁, 一切事情等我搵番隻碟出黎先啦。 至於你要去舖頭買既, 相信會有一定難度, 因為出碟果間公司 (好似係「飛圖/UFO」) 已經CLOSE左, 而暫時又冇其他公司代理呢套戲, 所以要睇下D舖頭有冇賣剩既貨尾俾你, 或者可以試下去二手碟舖搵下, 呢隻唔算係絕版碟, 所以都有機會搵到的。 如果有空, 可以試下去沙田好運中心既二手碟舖搵下(全個商場只得一間碟舖, 好易搵), 果度都好多二手碟存貨, 可以試下。 祝你好運啦 一個前碟舖職員+電影迷上

其他解答:

沙田好運中心買碟呃人錢架~ 貴成倍架!!! 出邊有新都係買15蚊VCD,20蚊DVD~ 佢個到買成40至70蚊一隻~|||||HMV HONGKONGRECORD CDWAREHOUSE 旺角一帶的CD店或廟街一帶的CD店
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()