close
標題:

不支持B 快門?

發問:

相機話不支援 B 快門會有咩影響?? 我主要係想影風景同花樹個d 咁有大影響嗎? 其實B 快門有咩用!? 更新: 咁B快門係唔係如果新機冇就冇得外加!?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

B 快門係 用作長時間暴光, 多數都係用黎影夜景既...你設定了光圈,...之後按下影...然後暴光到你認為夠喇....甘 release 番 shutter就得.... 甘點解既然我地知道 或者已經估計好暴光既時間, 唔直接入暴光時間呢? 因為 B 快門有彈性得多....例如我計過暴光大約 50 秒既...甘岩有 d 我唔想要既野出現係鏡頭裹面...甘我用黑卡 庶左距....再計番時間就得....又或者影星軌....作更長時間暴光.... 例子 F16 光圈 , 50sec -1min , fuji iso100 甘用 B 快門 方便 d http://www.pbasehk.com/stephen/stephen17/night2

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()