標題:

yd& C-Clown既問題 (10點)

發問:

yd=Yedang Entertainment 我前幾日中意咗C-Clown 求各位韓飯回答我幾個問題 1.e間公司係韓國出唔出名?大家有冇聽過?? 2.C-Clown係韓國出唔出名?大概排第幾? 3.大家中意C-Clown邊個?我中意Rome<33 4.有冇咩方法可以contact到Yedang Entertainment? 求回答 plsssss

最佳解答:

1. 應該就唔係好出名,我都係因為C-Clown先識...旗下藝人都未算高人氣,所以應該較少人識 2. 我諗叫做有d人氣,但未算好紅,因為雖然係上年出道,但係都仲叫幾新,而且可能公司唔係好大,所以好似宣傳不足,相比好多同樣係上年出道既團體知名度同人氣都有d差距 而睇返2013年6月韓團daum cafe人數排名40名內都冇c-clown....而只係計上年出道既男團既人數排名,c-clown都只係排大約第11名左右 3. 我C-Clown既本命係T.K:) 4. 電話:02-2106-2500 地址:首爾市瑞草區瑞草洞1563-10號 你可以選擇打電話/寫信去佢地公司 audition@yedang.co.kr 如果你係想做練習生既就可以sd email https://www.facebook.com/yedangofficial 又或者係佢地官方facebook留言/sd message(雖然唔知會唔會睇..- -") 希望幫到你:D 歡迎你成為CROWN

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()