標題:

兩歲B撫養權

發問:

我和我老公是奉子成婚的,和老爺奶奶老公妹妹住,一個3人單位住足6個人, 咁就一起生活了3年,現在一些因素要離婚,個2歲B一直是我24小時照顧的而老公上班養家,每月只給3000~4000比我買奶粉,尿片,我的0用錢另外老公父母和他妹有工作,父母公務員 ,每人收入萬一二 他妹收入萬一二 老公收入萬4 而我屋企人父親是地盤工人,工作時有時冇. 母親月入1萬,但是身忠糖尿病 哥哥剛剛副學士畢業,現在找緊工作 妹妹還讀緊書, 0... 顯示更多 我和我老公是奉子成婚的,和老爺奶奶老公妹妹住, 一個3人單位住足6個人, 咁就一起生活了3年, 現在一些因素要離婚, 個2歲B一直是我24小時照顧的 而老公上班養家,每月只給3000~4000比我買奶粉,尿片,我的0用錢 另外老公父母和他妹有工作,父母公務員 ,每人收入萬一二 他妹收入萬一二 老公收入萬4 而我屋企人父親是地盤工人,工作時有時冇. 母親月入1萬,但是身忠糖尿病 哥哥剛剛副學士畢業,現在找緊工作 妹妹還讀緊書, 0 收入 老公的家庭入息好過我屋企,我只想可以離婚&BB歸我, 講問我得到BB撫養權大嗎?? 我是絕不能冇左個B的! 希望有好心人幫到我! 萬分感激! 謝!! 更新: 未申請離婚,因為我知道一離婚,我就會冇左個B, 離婚既因素主要都係性格不合,老公日日當我透日咁, 一個星期都唔知有冇講過3句說話,但老公同佢D朋友好好傾, 一傾就成粒鍾,成日小小事就乎乎喝喝,幾乎我覺得我自己變左隻狗咁 話我係垃圾,係屎,廢物,唔死都冇X用! 日日睇佢臉色做人,呢3年都係咁 我以前好努力用盡方法,希望可以改變佢, 但冇用, 佢個心跟本就冇我,想我死,現在我亦不愛他了,見到佢都憎果隻!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你想離婚,建議你先和你老公分居先!帶個細路離開呢個家先! 因為離婚總要一個合理既理由,你老公又無第三者,又無成年都唔入房, 又無唔養你,所以你要分居一年以上先至可以申請離婚! 你可以搵社工幫忙,搬出去先,租房也好,申請中轉屋也好 還可申請綜援,到一年後便可申請離婚 BB撫養權方面通常都會判比媽媽,唔使怕 2010-07-09 11:04:59 補充: 你娘家方面法庭不用考慮,有無錢唔係掙個b條件,所以唔使怕,你搬出去再申請綜援,金額都有成五千幾,好過你老公比既家用

其他解答:

你老公有收入,而你無,如果只是性格不合而離婚,就好大機會bb撫養權歸你老公.|||||一,請問入稟申請左離婚未 ? 如已入稟申請,請問基於何理由作出申請離婚 ? (例如:分居兩年 或 配偶不合理行為 等等)。 二,我可以好肯定話你知,(在你個案而言(一般都是))撫養權歸邊個最重要視乎你配偶會唔會同你爭,如果你向法庭表示欲獲得撫養權而對方又唔爭,一般情況都會判返比你(除非情況明顯顯示你不合適照顧個b)。 三,如你已基於配偶不合理行為入稟申請離婚,咁就要睇下配偶既不合理行為會唔會影響左個b既成長(例:佢唔多理個b,時常無理唔返屋企,酗酒/爛賭/嫖,唔夠關心個b,不聞不問等等,加上法庭會睇埋你份子女安排陳述書,載有有關個b既現時及由你建議的將來生活安排,一併考慮,99.9%不用上法庭都會判個b既撫養權歸你而對方會獲得合理探視權(假設對方從冇向法庭表示過要爭)。 四,假設對方向法庭表示要爭(最壞情況),雙方就9成要上庭先見一次官,跟住個官會押後幾個月要求社署社工對你及對方做返一份報告評估比個官參考。 簡單講,建議你先弄清你老公既意向,如果佢唔爭,你就完全唔使煩有關撫養權,不過你都要諗下須唔須要問佢拎贍養費(作為你自己及或個b既生活費),唔知佢你老公會點諗,你自己決定la,你可嘗試找法援幫你辦離婚。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()