標題:

我想知我入唔入到賽馬會體藝中學?

發問:

我想知我入唔入到賽馬會體藝中學? 1.我art 有A但PE....得B= = 2.我係BAND2-3學生,但我好有心入體藝中學! 3.我唔知體藝中學的收生要求.... 4.我是一位對Art很熱情的學生,我好希望入到! 可以幫幫我嗎?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我都係體藝架... 如果你呢幾年入...其實成績一定要好好... 不過你都可以考下先睇下佢俾唔俾你in...如果你入到secord in,機會會好大... 而家聽某d老師講話就算pe係港隊,成績唔好都唔收,我唔係想打擊你...不過你都試下...講真而家體藝比較重視成績,因為係香港就算你pe or art幾好都好,都好難當飯食

其他解答:

話就話係體藝,其實要係英,數都有番咁上下(B級) Art果D只係其次 我之前小學都有好多人係SPORT同Art都係A,,最後咪讀BAND2學校
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()