close
標題:

葵青區有什麼好中學????

發問:

葵青區有什麼好中學?? 我D英文好差最好中文中學!! 中有我想問下(中華傳道會李賢堯紀念中學、樂善堂顧超文中學、保良局八三年總理中學、 東華三院吳祥川紀念中學 )這四問中學邊門最好邊問最差?幫我排,1最好,4最差。 中有這四問中學在自行分配中收幾多個人? 中有把葵青區入面的中文中學(中四開始用英文都得)的準則、比重同校風打出來看下!! 更新: 中華傳道會李賢堯紀念中學、樂善堂顧超文中學、保良局八三年總理中學、東華三院吳祥川紀念中學是b.幾 更新 2: 仲有冇人答

最佳解答:

我係讀顧超文既~~自己就覺得校風都ok 1.保良局八三年總理中學 2.樂善堂顧超文中學//3.中華傳道會李賢堯紀念中學 4.東華三院吳祥川紀念中學 八三一定係4間中最好既,band 1,位於青衣,好似幾難考入 顧中及李賢堯差唔多(band 2),但係顧中好少少 我覺得顧中環境會好d,只有1邊係車,李賢堯有3邊係車 但係計學校大小,李賢堯大d,仲有攀石場 吳祥川唔係太清楚,我估計係顧中好過佢 但都係band 2既. --- 葵青區仲有好多好中學,例如善德﹑林護(英中.band 1 top) 中中仲有..李兆基﹑陳兆民(band 1尾) 蘇淅次於顧超文(band 2) 要其他學校資料,可以搵下佢地既網址 陳兆民:www.twghczm.edu.hk 李兆基:www.lskc.edu.hk 顧超文:www.lstkcmss.edu.hk 八三:www.plk83.edu.hk 李賢堯:www.liymss.edu.hk 吳祥川:www.twghscgms.edu.hk 善德:www.bstc.edu.hk 林護:http://www.lamwoo.edu.hk/ 補充-----顧超文﹑李兆基﹑李賢堯位置相近,蘇淅也於附近 2007-01-09 21:28:17 補充: 另有全完﹑伍若瑜﹑蕭明(女校)﹑皇仁可參考http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006071403949聽人講可風校風差,成績好,三思

其他解答:

「吳祥川唔係太清楚,我估計係顧中好過佢」 不知道的請不要說吧!估計?我告訴您吧,吳祥川 校風好,高考最好成績4A1B(高考最好成績5A) 李賢堯及不上,顧超文OK吧,但吳祥川好過他|||||李兆基係英中.. 仲有唔係BAND1尾..佢同善德差唔多嫁咋|||||千萬不要選〔李惠利中學〕 日日學校門口有警車standby|||||如果一定要0係呢4間中學中作個比較 83無疑係較好,其次顧超文/吳祥川,較差係李賢堯 但其實除左呢幾間,葵青區都仲有幾間唔差既中中 例如:全完,陳兆民,伍若瑜等

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()