close
標題:

巴西龜一世資料~!

發問:

我5年前系養過巴西龜但已經吾記得左;; 想發問問題,,希望大家可以幫幫我>< 1)聽人講系冬天買系易病既龜,,咁幾時買系最好?? 2)現時買巴西龜同埋佢地既糧食幾錢? 3)買既時候系吾系要順便買埋籠盒? 4)幼龜哂太陽都系最多只可以哂2個鐘? 5)幼龜時食野都可吾可以餵香蕉&Apple比佢地食? 6)可吾可以系沙灘汁d石頭比佢地? 可能我太多野問..吾好意思..但真系好想養返佢!!好想再次照顧佢:(!! 各位熱愛龜者~請多多指教;;!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

幫下你啦:D 1)聽人講系冬天買系易病既龜,,咁幾時買系最好?? 回答: 買龜B 春天買系最好~0w0 2)現時買巴西龜同埋佢地既糧食幾錢? 回答: 巴西龜$50以上 佢地D糧食$30以上 平平地 加my都冇$150以上:) 3)買既時候系吾系要順便買埋籠盒? 回答:系 龜龜就可以放入去 籠盒好平;3 4)幼龜哂太陽都系最多只可以哂2個鐘? 回答:1個鐘就ok 5)幼龜時食野都可吾可以餵香蕉&Apple比佢地食? 回答:唔好呀!佢地會死!:( 6)可吾可以系沙灘汁d石頭比佢地? 回答: 可以>0<~ 比我5點XD~

其他解答:

1夏天,春天是烏龜活動及繁殖力最強的季節,秋天和冬天活動力會比較差(氣候的因素問題,正常現象 2看不懂(我是台灣人)麻煩可以翻譯成繁體字嗎? 3你的意思是要不要順便買盒子嗎?要的,且大小要讓烏龜能自由活動,根據計算,小空間(如:烏龜沒辦法轉身)致死率很高,如果你不是這個問題,請翻譯成國語 4有太陽就給他曬,烏龜的殼需要太陽來維持,同時你可以放水下去,烏龜曬久了會乾,他會自己回到水裡(建議買市面上有種水陸兩棲的椰樹烏龜盒子 5請翻譯成國語,謝謝
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()