close
標題:

黃大仙區(or九龍區)有冇細心,有料的中醫師睇婦科?

發問:

我想調理身體後, 準備生bb, 各位有冇好介紹?

最佳解答:

之前我想有BB,試左幾個月都唔得,之後睇呢個中醫,三個月之後就有左喇~ 我爺爺以前都係中醫,佢都係同一間鋪頭到睇症,而且間鋪頭係老字號,我又唔可以話佢好有料,不過佢比到信心我,你都可以試下 佢教我除左平時飲藥之外,一定要係經期乾淨晒之後要飲晒一兩次,因為果個時候失完血係最需要補番既 間鋪叫"廣同安",係土瓜灣落山道同長寧街交界。果到好似有兩個醫師,我睇果個姓陳,多數都係星期一至六下午4點-8點,星期日就冇得睇既

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()