close
標題:

建議英國自由行 for 6 days行程

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

黎緊5月想去英國自由行...到走ttl前後6日,最好就係周圍瀏覽下,行下museum,同去下flea market既,有咩行程可以建議一下? 如果除左london之外,想去liverpool或者newcastle個d地方,其實搭火車,預計需時要幾耐?

最佳解答:

如果6日係連埋由香港去英國飛機時間的話.... 實質上你得4日左右玩ge 姐 飛機一來一回都去左2日lor 好, 我當你total 得4日玩 如果total 得4日的話, 上newcastle lee個真係唔係好明知 由london 坐火車上去的話都要大半日. 你坐到上去都累死啦仲點玩 liverpool 的話, 火車應該要4小時左右 去thetrainline.com 可以check 到火車時間同車費. 不過我arm arm 上去ge時候個hp 好似down 左..所以check唔到確實時間...sry 唔好睇到英國好似香港咁細, 可以一日玩n 個城市先得gar 當你total 得4日,我會suggest 你2日係london 玩 行下thames 河邊, 去下大英博物館等等. 另外兩日可以去london附近ge 地方, eg: canterbury+dover+leeds castle, oxford, cambridge, brighton, bath 等等ge 地方.

其他解答:

我5月3日乘甘泉去london,又去glasgow,乘夜車23:00至明日7:15到,幾好啦,來回要32鎊,慳番d酒店錢,去newcastle大若要28~30鎊,看您要不可改日期的還是定實日期的,要預早7天買,越遲越貴.有人去greenwish, wales, oxford, cambridge, 石頭群等等,其實景點好分散,6天最好選一條線,因車費貴及時間不足,如是火車行程,買railpass,否則都是COACH啦,可上網查優惠,而hotel,我會用YHA因比較平,有緣可能會碰面啦啦啦...
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()