close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

自由行套票落訂一問

發問:

我是否落訂後 到旅行社叫我比尾數時我需要注意D 咩? 比尾數後我要拿佢開的單據 是否用來去到酒店時來証明 有關自由行套票我有咩可以証明我已付款及已訂房? 因為我怕佢收左錢左訂房 !~ 謝謝!~

最佳解答:

照你咁講, 你怕旅行社呃錢的嗎? 其實旅行社同你講話訂左機位同酒店, 你要睇去同你係訂GROUP TICKET定散飛, GROUP的你同航空公司/酒店係CHECK唔到有你名家, 因通常出發前2-3日先會上名同出票, 如果係散飛你可以直接同航空公司CHECK, 會有你的訂位了, 至於酒店, 因香港好多旅行社都係同當地的旅行社攞房, 有機會當地旅行社攞團房, 即係入住2日內先會上左你既名 到旅行社叫我比尾數時我需要注意D 咩? 答: 其實主要對清楚代旅行社訂的東西是否正確, 如名, 日子, 時間, 航空公司, 酒店 比尾數後我要拿佢開的單據 答: 你俾尾數時, 旅行社開的RECEIPT, 一定要有旅遊業議會(TIC)的0.3%印花稅 ==>萬一旅行社倒閉,可以從「旅遊業賠償基金」獲得團費九成的特惠補償。 是否用來去到酒店時來証明 答: 酒店的訂房會俾voucher你的, 你對反的名, in/out日子, 酒店名岩唔岩 有關自由行套票我有咩可以証明我已付款及已訂房? 答: 張recept印有全數/款項breakdown同TIC 0.3%的印花稅就係証明了 P.S. 你可以問旅行社訂團定散飛/酒店, 可以直接同航空公司CHECK出左飛未, 酒店可以早兩日打去問你的訂房係咪GUARANTEEE左 其實見你担心, 我想問, 你個間係咩旅行社, 我做左十幾年旅行社, 或者可以話到你知, 你個間旅行社, 可唔可靠 希望可以幫到你~~

其他解答:

你去到旅行社比尾數果陣, 佢會叫你先對番d資料 而家多數都係用e-ticket, 可以check返航班, 來回日期, 人名有無錯, 跟住就check酒店voucher, 對返個人名, 酒店名, 入住日期& 日數, 同埋睇返有無旅遊印花稅, 無問題就可以比錢 攞住張酒店voucher就可以去酒店check-in, 試過好多次都無問題喎, 放心啦
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()