close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我會考理科13分,有無d好學校介紹

發問:

我會考理科13分,有無d好學校介紹 我唔求名校 只係想d校風好d 俾我安靜d讀到下書 更新: 最好係沙田同大埔區

最佳解答:

放心...大把學校收既.... 不過要等第二階段...你呢個時候就準備定d學校啦... 你讀邊區都好重要架bor....唔一定整係睇校風既~~ 我自己將軍澳區都有兩三間收13分...再唔得先報私校囉...穩入呢!! 如果真係有心讀...就去擰返本學友社既放榜指南睇下啦... 佢內容好detail...全香港所有中學私校都有寫收幾多分....睇下研究下啦 係深水埗個邊有總行...真係好有用.... 升中六重讀...ive...甚至外國升學都一應俱存....擰返本再慢慢研究下啦

其他解答:

我介紹王錦輝中大學給你
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()