close
標題:

30歲表姐問我:自慰用什麼好?絲瓜?香蕉?木棍?手指?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我.係.男.仔,點..識..啫 ? 有..無..人..識..答..呀? 幫-下-我-表-姐-啦-! 自慰用什麼好?絲瓜?香蕉?木棍?手指?

最佳解答:

最方便當然係手指啦,隨時隨地任何地方.. 絲瓜,香蕉,木棍,請不要嘗試,如果整損陰道,感染到細菌到時就煩la. 睇醫生都唔好意思啦..都唔知點話佢聽.. 如果手指都覺得唔夠...你可以叫佢去性商店..旺角先達就比較集中,容易講價. 如果要刺激陰道咁買假陽具,刺激陰核咁買震旦,刺激肛門咁買後庭珠. 仲有好多得意特別0既野,你可以叫佢睇0下..希望幫到佢~

其他解答:

你話佢知你同佢做咪唔洗自慰囉= = 你幾歲呀..同你講呢d野既?|||||我最鐘意用手旨和震旦,其次就是花灑.青瓜亦都試過.但香蕉和木棍就沒有啦|||||自慰用什麼好?絲瓜?香蕉?木棍?手指? 去買性用品的商店買la!不要亂用其他東西|||||你叫你表姐add我同佢講msn:chunnam2007@hotmail.com|||||我覺得自慰用手指最好,其次係香蕉,跟住係絲瓜,最唔好係用木棍,因為木棍太硬,自慰會感到唔太舒服的
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()