close
標題:

比較寬頻服務, Urgent !

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人住屯門區, 有線寬頻約滿, 現考慮轉去 和記寬頻 30MB $158 或香港寬頻 25 MB $169 好些 ? 那間較穩定 , 不易斷線 ?

最佳解答:

和記寬頻雖然我未用過,但聽朋友講係成日斷線行得吾穩定,我而家都係用香港寬頻 25MB,我以前都用過香港寬頻撥號,講質數係冇問題,但係客戶服務就真係好差,不過而家已經改善左好多啦,如果你係用呢普通上網搜尋睇吓網頁絕對冇問題,但係要上網打機既話就吾係好夠啦,起碼 100MB好啲,正所謂一分錢一分貨嗎

其他解答:

我同個女13歲, 都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 個女改善鼻敏感, 流鼻血, 暗瘡少咗, FIT咗, 讀書好咗, 仲拿第一添. 我改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前! 介紹你飲一隻營養蛋白素做營養早餐,低卡路里,碧咸球隊都是用它 一杯營養代餐相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種養養素, 100%天然草本素食者亦食用, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶! 適合任何年齡既朋友,絕對是信心之選. http://www.healthcometrue.com/life TEL: 93227176 阿紅|||||我有朋友用過和記寬頻經常斷線, 服務態度又差. 但係香港寬頻佢以前用過, 唔係太好, 因為係撥號上網, 不個佢話現在是行光纖, 所以應該好好多.
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()