close
標題:

我想離開香港!!去散心!!去邊度最好

發問:

好想離開香港,離港散心,邊個地方最好。 我什麼語言也不懂, 錢都沒什麼, 我想在那個地方住二個月, 要幾多錢。 不知道你們有什麼地方好介紹。 更新: 略懂韓文.....英文和國語。

最佳解答:

首先你話什麼語言也不懂, 係咪即係簡單如用英文問路都唔得呢??? 加埋你話要平, 咁其實你可以返內地(當然唔係大城市)or 台灣 如果簡單英文都可以, 咁就泰國啦. 二個月, 如果你唔介意住民宿, 搭車又以巴士為主, 食又食啲平, 你預$5000一個月都ok, 即係$10000, 當然你有back up多幾千就最好啦 其實旅費主要都係用o係住同去旅遊景點or俾$$參加一啲活動, 所以你想住好啲, 去多啲旅遊景點, 玩多啲就要再多啲$$$ 呢啲係我自己個人經驗, 我曾經去泰國一個月, 用左$3000, 但我真係勁慳先得. 你話散心, 即係最緊要relax, 都係預多少少好啲

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()