標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

廣華醫院生bb

發問:

(急)因本人住天水圍.但想在廣華生bb 而我亦試過打電話去問, 但廣華回答: 不收. 我應該可以點樣做, 先可以去廣華生呢 因為我知, 有d人都係住天水圍 / 屯門 / 元朗 ,但最後都去咗廣華生. (但唔係行行下,就生果種) 謝謝 更新: 本人已是第二胎(第一胎是開刀)

最佳解答:

我兩年前到廣華排期,因為住屯門區被拒,所以用了一個住長沙灣的親戚住址登記便收了,檢查生仔都係廣華.最近我妹妹有左都係用同一個方法,已經收左啦. 如果係真係好想去廣華,就要填報合適該區的地址,唔係全部九龍區都得架,你最好先打去廣華婦產科問下所報地址接唔接受,仲要問下你預產期有無位,咁就唔需要山長水遠專登由天水圍出九龍一轉啦. 既然第一胎是開刀,第二胎都應該係啦,咁應該可以控制到幾時生,唔會突然穿水見紅話生就生.所以你試下啦,有個地址就得,無人會上門查証,亦唔覺有信會寄去.

其他解答:

我上年生bb時都想o係廣華生,亦因為我住屯門而唔收. 所以我最終都去左屯門醫院生bb. 當然你可以虛報朋友或親戚o既地址,但如果你咁做,咁你產前檢查都要o係出面做. 懷孕初期當然無問題,但到左中至後期,你就會好唔方便.始終車程較遠,而且個肚越o黎越大,你會好辛苦.到預產期時仲麻煩,因為你唔知bb幾時出世,唔知有咩先兆,可能穿水,見紅,去到咁遠先生,你同bb都會有危險! 其實而家政府醫院間間都差不多,我之前都成日聽人講屯門醫院呢樣唔好,o個樣唔好.但到我真係生bb時,o係醫院期間,就發現並唔係咁,上至醫生,下至嬸嬸都好好人.所以唔駛特登去到咁遠o既醫院生啦.|||||政府醫院是分區收產婦的,所以你必須填寫該區內的地址!! 暫時未聽過要比證明先得, 總之你填表寫出該區地址就可以, 有無改就唔知呢, 因我朋友都唔係係果區住,但佢奶奶就係所以寫了奶奶地址,到生得都無叫佢比證明..... 所以你有無親友係油麻地至長沙灣區住, 有得可以試吓... 另有個好重要的要提你, 因山長水遠由天水圍落到去油麻地, 如你要生先係胎水穿先,情況會比較急, 及如你是call白車送你去醫院生仔, 當時會依醫護機制以你及bb的生命為由,可拒絕送你註冊了的醫院, 因生命尤關, 所以你要有心理準備!! 2008-06-24 12:36:36 補充: 可拒絕送你註冊了的醫院: 即可以送你去屯門醫院 而唔去你登記了的廣華! 當然如你要催生,或因某個原因自行先入院就更係無問題啦... 不過,如你一定要係廣華生又怕有咩急的作動原因, 你可想下租d比較平的3星酒店住幾日以為萬一, 不過幾百蚊一日如要住1星期都可能要$2,xxx了..... 你再想吓有無其他方法啦, 如可借地址比你的親友可否暫時收留你.... 祝好運
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()