標題:

我係唔係有精神病

發問:

只從一月同人玩完一次one night stand 之後就成日覺得自己好似有愛滋病...但係我係有做足安全....之後這幾日...我就好似有dd 喉嚨唔係咁舒服...琴晚仲有少少夜汗......lee個星期不停咁諗....又係到諗我做gym做到自己大細胸好唔開心....以前成日同朋友一齊出去玩...但係近半年我都冇再同朋友玩...都係自己一個人做好多野..返工收工都係返屋企...做gym都係自己一個人....好唔開心......點解會咁?...我又係到問自己係唔係天氣有d 焗熱先會咁呢?....真係唔知點好...同d 朋友講過...佢地話我太過緊張...我唔知係唔係...我又去唔到大便...有時真係好辛苦.....做gym... 顯示更多 只從一月同人玩完一次one night stand 之後就成日覺得自己好似有愛滋病...但係我係有做足安全....之後這幾日...我就好似有dd 喉嚨唔係咁舒服...琴晚仲有少少夜汗......lee個星期不停咁諗....又係到諗我做gym做到自己大細胸好唔開心....以前成日同朋友一齊出去玩...但係近半年我都冇再同朋友玩...都係自己一個人做好多野..返工收工都係返屋企...做gym都係自己一個人....好唔開心......點解會咁?...我又係到問自己係唔係天氣有d 焗熱先會咁呢?....真係唔知點好...同d 朋友講過...佢地話我太過緊張...我唔知係唔係...我又去唔到大便...有時真係好辛苦.....做gym 的失敗令到我超唔開心.......我依家可以點做好?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實你如果擔心自己有愛滋可以係事後3個月後去衛生科驗下,有香港身份証免費唔洗錢,起碼唔洗心掛掛!如果有做足安全其實患病機會極低唔洗擔心! 做gym既問題其實唔洗咁執著,我都係自己一個做gym好平常,我都練唔到咩胸肌出黎,大細胸人地都睇唔到唔洗咁介意啦,我都長短腳啦..睇開d啦~有邊個一出世唔想靚仔大隻!愈小搵朋友代表你開始慢慢獨立,我而家返工放工幾年都唔知有無搵過d朋友一次,唔好諗咁多啦~努力d搵$$做到自己累就無咁多時間諗野,咁咪唔會唔開心囉~雖然係悶d習慣下啦~去唔到大便食多d香蕉啦有幫助,後生仔去唔到之所多數熱氣,我試過成個星期無大便,買左香蕉係咁食食左6-7條,一個鍾後暢通無阻我試過包得,唔信你都試下! 你而家最好做左身體檢查先煩小樣野啦!其他野睇開d就無野架啦!

其他解答:

可能係!!|||||你真係傻咗, 諗到咁多問題唔去睇醫生仲寫咁多嘢, 依家可以做既係正面d做人 !|||||試下找心理專家講吓, 因為你這些都係心理病, 只要找去源頭咁先可以解決問題|||||yes yes yes yes yes yes
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()