標題:

死啦...考試唔好tim.點入好中學??有咩中學岩我?20點

發問:

我之前去左銘基面試 我覺得自己面得唔錯啦.. 都有信心入讀 但我5年級第1次報分 中`B 英`B 數`B 常`C 操行`B+ 6年級第1次報分 中`A 英`B 數`B 常`B 操行`A- 6年級第2次報分 就大獲啦 中`C 英`B 數`B 常`C 操行`未知 獎狀都ok多 有個小獎杯 我可以入咩中學?? 希望係英中 要油尖旺區 更新: 我入唔入倒銘基?? 我好希望入ga 成家人ge希望都放哂係我度 我聽老師講.. 遲D六年級仲有好多試要考 咩TSA.... 咁果D試關唔關於升中學?? 可唔可以大約比個時間我 話幾時考XX試 姐係咁 x月x日 xx試

最佳解答:

你應該入到銘基,雖然你常識唔係太過好,勝在數學同埋英文較平均,加上操行十分好,你應該入到!支持你!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

銘基應該入到!支持你!!!!!!!!!!!!!!!有信心!!!!!!!!!!!!!!!!!!|||||如果唔得,試下叩門啦。只要操行好同有心機就得。祝你成功|||||TSA不關事,但關母校事!加油! 14/7不如叫你師兄/姐加油!因為學科測驗會影響你們學校有多少band1生 (可能有錯XD) 2009-04-15 16:25:23 補充: 回Answer 001 人家話想問入唔入到銘基,你就不要答別人其他的嘛... P.S.伊字錯了|||||你可以選擇以下: 衣利沙白 堷道 劉皇發
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()