標題:

好擔心BB健康問題

發問:

我想問吓大家有冇人知道頭3個月孕婦食嘢食得真係好唔健康,乜嘢都唔肯戒口,汽水,檸檬茶,去茶樓飲既茶,糖,辣嘢,味精嘢,牛肉,熱氣嘢總之乜都照食照飲,咁我想知道咁有冇事呀?咁若果3個月後開始慢慢真係戒返口咁仲有冇用??而家開始真係識得驚喇!所以想知道仲有冇得補救?希望有人能夠答到我啦!Thank You!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

頭3個月孕婦食咁多唔健康食物冇也問題,你又 不是食了西瓜、香蕉、西瓜、菊花茶及綠豆糖水 寒涼食物,這些汽水,檸檬茶,去茶樓飲既茶,糖,辣嘢, 味精嘢,牛肉,熱氣嘢總之乜都照食照飲,對初成 形3個月bb的影響力不大,bb還沒有吸收你任何 的害處,請放心吧!! 從現在起你只要戒飲濃茶、咖啡、廿四味涼茶、 可口可樂汽水、綠豆糖水及腐竹糖水等等。 還要戒食荔枝、芒果、牛肉、羊肉、蝦蟹、白鱔、 鯉魚、香蕉、人參、當歸及鹿茸等等。 你在有bb七個月後,就要多些食西瓜、菊花茶及腐 竹糖水,因這樣令你的bb減少胎毒,皮膚少有黃膽症。 祝你順利產下健康的bb,放鬆心情吧!!

其他解答:

唔洗驚 ge~ 我大肚都冇咩戒口~ 淨係因為食左蝦蟹果 d 野個身會起紅點同埋痕所以戒左呢兩樣~ 牛食小量都唔怕~ 因為牛肉有鐵質丫 ma~ 至於汽水...我本人飲到生果朝都仲飲緊^^" 但係我個仔依家依然皮膚白白滑滑~^^ 我個人就覺得戒唔戒口唔係太大問題~ 最緊要唔好過量就得啦~ 如果你都係擔心 ge 話~ 跟住落黎 ge 日子食得清淡返小小咪可以打返個和囉= =v 同埋叫屋企人煲返 1 d 滋潤得黎唔好太燥然 ge 湯水比你飲就得 ga 喇~ 祝你生個白滑 bb^^|||||跟據我的經驗, 其實不需特別戒口, 應該跟平時一樣, 讓BB身體有機會吸收各種營養, 將來就吃什麼都可以適應倒, 不會對食物有敏感. 但份量就一定要適量.|||||唔怕既,,到就生既時候記我飲多0的去胎毒既野就得. 講真我仲過份,,魚生都食.飲奶茶.飲到生TIM. 其實有BB,咩都可以食得.不過就唔好過量.
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()